Hallo,
Ik werk al een tijdje op 1 laptop en aangezien deze nog 2 jaar mee moet voor school wil ik graag over op een desktop opstelling op mijn kamer.
Ik heb niet veel ervaring met hardware maar ik heb wel eisen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik doe de opleiding applicatie ontwikkelaar en daar wil ik deze PC ook gedeeltelijk voor hebben.
Alles kwa web en app development (denk aan een text editor en bijvoorbeeld Android studio) wil ik hier op kunnen draaien en lichte games.
Ik heb geen 24/7 gamer dus het hoeft niet een super de luxe super snelle uber goeie computer te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kast mag maximaal 500 euro kosten, ik beschik zelf over de randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een i5 of i7 processor willen, ik heb er goeie ervaringen mee.
Minimaal 1/2 TB opslag aangezien ik vrij veel back-up's kwijt moet,
En er moet op de videokaart mogelijkheid zijn voor 3 schermen (eventueel crossfire).
Een leuke kast mag altijd, maar ik heb totaal geen zin in een kast met overal kleurtjes en raampjes etc. hij moet gewoon werken!
Ongeveer 8GB werkgeheugen is wel fijn om mee te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa processor Intel, voor de rest maakt het niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag zo weinig mogelijk geluid, ik zeg niet watergekoeld maar met een laag geluidsvermogen neem ik genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, deze desktop zal langere tijd dienst moeten doen en wil ik sparen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zoek geen onderdelen maar een complete desktop.
2e hands mag ook
.
Vriendelijke groeten,
Ik werk al een tijdje op 1 laptop en aangezien deze nog 2 jaar mee moet voor school wil ik graag over op een desktop opstelling op mijn kamer.
Ik heb niet veel ervaring met hardware maar ik heb wel eisen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik doe de opleiding applicatie ontwikkelaar en daar wil ik deze PC ook gedeeltelijk voor hebben.
Alles kwa web en app development (denk aan een text editor en bijvoorbeeld Android studio) wil ik hier op kunnen draaien en lichte games.
Ik heb geen 24/7 gamer dus het hoeft niet een super de luxe super snelle uber goeie computer te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kast mag maximaal 500 euro kosten, ik beschik zelf over de randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een i5 of i7 processor willen, ik heb er goeie ervaringen mee.
Minimaal 1/2 TB opslag aangezien ik vrij veel back-up's kwijt moet,
En er moet op de videokaart mogelijkheid zijn voor 3 schermen (eventueel crossfire).
Een leuke kast mag altijd, maar ik heb totaal geen zin in een kast met overal kleurtjes en raampjes etc. hij moet gewoon werken!
Ongeveer 8GB werkgeheugen is wel fijn om mee te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa processor Intel, voor de rest maakt het niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag zo weinig mogelijk geluid, ik zeg niet watergekoeld maar met een laag geluidsvermogen neem ik genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, deze desktop zal langere tijd dienst moeten doen en wil ik sparen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zoek geen onderdelen maar een complete desktop.
2e hands mag ook
Vriendelijke groeten,