Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweaker29789
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Zoals de titel vermeldt, wilt mijn windows update telkens starten met het downloaden van de Windows 10 upgrade. Deze staat in optionele updates en het maakt niet uit of ik die uitvink of zelfs verberg. Ik gebruik overigens Windows 8.1.

Ik heb via de pop up de reservering voor windows 10 geannuleerd. Vervolgens heb ik de notificatie updates gedeinstalleerd (KB3035583 & KB2976978). Deze heb ik daarna verborgen in de update lijst om te voorkomend dat ze opnieuw geinstalleerd worden. Maar nu ik security updates wil installeren, begint de update toch telkens weer met het downloaden van de Windows 10 installatie bestanden. Ik word hier helemaal gestoord van!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en definitief van die windows 10 update kan afkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Via windows update erg vreemd....heb die KB3035583 ook verborgen op het lappie van mijn vrouw en nergens meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker29789
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Ik vraag me af of dit mogelijk een bug is als je de reservering annuleert nadat de Windows 10 installatie bestanden al klaar staan om gedownload te worden.

Windows 10 staat nu by optionele updates en het lijkt niets uit te maken of ik deze update uitvink of zelfs verberg. Het blijft zichzelf toevoegen aan de lijst met security updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-05 14:55
je moet even met MS bellen dan verwijderen ze iets uit het register..