sorry voor dit topic, maar op me werk kom ik steeds op de oude database terecht van GoT, en om daar in je eentje (niet echt alleen, gelukkig waren er een paar die af en toe kwamen kijken hoe het met me verliep
) maar het ligt niet aan onze dns server of proxy server, iemand enig idee? misschien is de dns van acces4al niet geupdate?
Hmm, hebben wij ergens een oude database draaien
.
Kweet echt niet waar hij het over heeft..Op maandag 18 juni 2001 19:43 schreef Femme het volgende:
Hmm, hebben wij ergens een oude database draaien.
Ik weet ook van niets.... ik kan het niet zijn met 16 kb upcap
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Door gekke DNS omstandigheden verwijst bij sommigen/enkelen gathering.tweakers.net niet naar de arshia/apollo combinatie maar naar de odin/artemis combinatie, waar een complete kopie van GoT bleek te draaien (had er zelf ook last van, bleek aan mijn eigen hosts file te liggen) Zie bijvoorbeeld een oude save van het "ghost" topic: http://keyserver.org/blaat/spookstad.html
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Euhh jullie waren wel beiden wakker toen julle er waren en hadden niks geslikt 
edit:
[quote]
Op maandag 18 juni 2001 19:46 schreef Dutchman! het volgende:
Door gekke DNS omstandigheden verwijst bij sommigen/enkelen gathering.tweakers.net niet naar de arshia/apollo combinatie maar naar de odin/artemis combinatie, waar een complete kopie van GoT bleek te draaien (had er zelf ook last van, bleek aan mijn eigen hosts file te liggen) Zie bijvoorbeeld een oude save van het "ghost" topic: http://keyserver.org/blaat/spookstad.html
[/quote]
Hehe LOL
das wel een goeie
[quote]
Op maandag 18 juni 2001 19:46 schreef Dutchman! het volgende:
[/quote]
Hehe LOL
Verwijderd
En het leuke is, er zijn daar geen modjes. En we hebben er nog geeneens een zooitje van gemaakt. Is dat geen aplausje waard?Op maandag 18 juni 2001 19:46 schreef nelske het volgende:
Euhh jullie waren wel beiden wakker toen julle er waren en hadden niks geslikt
En gezellig was het met z'n 2en...Op maandag 18 juni 2001 19:46 schreef Dutchman! het volgende:
Zie bijvoorbeeld een oude save van het "ghost" topic: http://keyserver.org/blaat/spookstad.html
Hoi Mister_X, ben je nu zeker thuis? 
Erg vreemde gewaarwording op zo'n dood GoT
Ennuh, we hadden niets geslikt (buiten de normale kalmeringspillen
).
Ennuh, we hadden niets geslikt (buiten de normale kalmeringspillen
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Roep dat maar niet te hard, anders gaan er een hele zooi mensen naar GOT2 
Maar is wel een aplausje waart ja.
Maar is wel een aplausje waart ja.
Verwijderd
Alleen SirAbarth verdient geen aplausje, want die ging foto's posten van een plassende paus.
LoLhehe of er is ergens een mega groot feest aan de gang en wij de enige 2 nerds zijn die niet uitgenodigt waren , whehehe..
Welke foto?Op maandag 18 juni 2001 19:50 schreef [BoerQ] het volgende:
Alleen SirAbarth verdient geen aplausje, want die ging foto's posten van een plassende paus.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
The Matrix
Zitten wij op het verkeerde forum
Zitten wij op het verkeerde forum
? weet jij wat.
ik heb er ff een indexje ingezet die hierheen verwijst.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hopen dat het werkt, zag daarnet nog een paar verdwaalde users rondlopen daar
(heb even gechecked, werkt nog niet)
(heb even gechecked, werkt nog niet)
We spend our years as a tale that is told
whahaha!
heb dat draadje gelezen
je lacht je suf
maar welkom to the real world
heb dat draadje gelezen
je lacht je suf
was VET raar man! vooral toen ik het nog niet doorhad, ik vond het zo raar dat niemand meer poste! en ik maar doorgaan met replyen enzo, maar geen reacties terug, toen even een topic gestart in lieve adjes, en jahoor, daar verscheen dutchman! en later kwamen er nog 2 bij, boerq ofzo en nog 1tje!Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef Sir Abarth het volgende:
Hoi Mister_X, ben je nu zeker thuis?
Ennuh, we hadden niets geslikt (buiten de normale kalmeringspillen).
vet maf , het forum was zo zoals ie rond 12uur was, alleen jullie poste in real life dooor, en waar ik was werd nix meer bijgepost!
jep, zoals ie van vanochtend rond 12uur 11uur achtergelaten was. jullie gingen door op de nieuwe DNS , ik bleef achter op de oude, en de database ook, want er werd nix meer gepost of gereplytOp maandag 18 juni 2001 19:43 schreef Femme het volgende:
Hmm, hebben wij ergens een oude database draaien.
Dit hoef je mij niet te vertellen, en bedankt dat je m'n naam nog weet...niet dusOp maandag 18 juni 2001 20:57 schreef Mister_X het volgende:
[..]
was VET raar man! vooral toen ik het nog niet doorhad, ik vond het zo raar dat niemand meer poste! en ik maar doorgaan met replyen enzo, maar geen reacties terug, toen even een topic gestart in lieve adjes, en jahoor, daar verscheen dutchman! en later kwamen er nog 2 bij, boerq ofzo en nog 1tje!
vet maf , het forum was zo zoals ie rond 12uur was, alleen jullie poste in real life dooor, en waar ik was werd nix meer bijgepost!
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Zoiets noemen ze een monoloog en als je dat teveel doet is het niet gezondOp maandag 18 juni 2001 20:57 schreef Mister_X het volgende:
[..]
was VET raar man! vooral toen ik het nog niet doorhad, ik vond het zo raar dat niemand meer poste! en ik maar doorgaan met replyen enzo, maar geen reacties terug, toen even een topic gestart in lieve adjes,......
Tja wel een klein ,maar leuk foutje dus.
Pff... heb dan ook niet zo'n rare naam...Op maandag 18 juni 2001 21:02 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
Dit hoef je mij niet te vertellen, en bedankt dat je m'n naam nog weet...niet dus![]()
Heb je al HK rechten in het spookforum?
Great minds think alike!
Wij wel, jij niet zo te zienOp maandag 18 juni 2001 21:06 schreef 456GT het volgende:
Heb je al HK rechten in het spookforum?
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
wel fijn hoor, dat ik op het goeie forum terecht ben.
dat femme en die andere vana de got crew er nix van wisten? vaag, zullen wel druk bezig zijn denk.
dat femme en die andere vana de got crew er nix van wisten? vaag, zullen wel druk bezig zijn denk.
Pagina: 1