Hallo iedereen!
Ik ga een gaming PC zelf bouwen en heb jullie hulp hierbij een beetje nodig.
- Ik ben altijd al weinig gewend met gaming PC's, game nu op een laptop met een GT 425M met een 720p scherm en rond de 20 FPS.
Maar nu ga ik voor een PC waar ik lekker relaxed op kan gamen met een 1080p scherm 60 Hz en rond de 60 FPS krijgen op de PC games van nu zoals GTA 5, Far Cry 4.
- Mijn maximumprijs is rond de 500 euro inclusief verzendkosten.
- Ik heb al een SSD, HDD, Case, scherm en een OS (Win 8.1).
- Wat ik dus nog nodig heb is:
MOBO: ASRock 970 Pro3 R2.0 - € 71,90
CPU: AMD FX-8320, 3,5 GHz - € 154,90
GPU: - MSI R9 270X Hawk - € 169,-
RAM: Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit - € 46,99 BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
PSU: Sharkoon WPM600 Bronze - € 59,90
Totaal dus ong. 504
De dingen die er achter staan heb ik zelf opgezocht, ik wou dus ongeveer die richting in gaan. De GPU is echt genoeg voor mij. Ik ben 13 jaar en weet best wel wat over PC's, maar jullie weten meer, dus ik zou dus graag willen weten of er het een en ander kan worden veranderd worden aan mijn PC.
- Het liefst AMD, wil het goedkoop houden.
- De case die ik heb is een Zalman Z9 Plus. Geluidsniveau maakt niet uit.
- Ik ben niet van plan om te gaan overklokken. Alleen de Turbo Boost naar 4,0 GHz. Een aftermarket heatsink zorg ik zelf voor.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn project. Ik ben bereid om eigen onderzoek te doen als jullie mij ideeën geven om onderzoek op te doen, ik vind het zelfs heel leuk
.
Ik ben nu bezig met alle producten in mijn pricewatch wenslijst aan het zetten...
De prijzen komen van Alternate, ik weet dat het veel goedkoper kan.
Kom er nu pas achter dat ik producten niet achteraf kan toevoegen aan mijn bericht, sorry. Ik zet wel links neer.
Ik ga een gaming PC zelf bouwen en heb jullie hulp hierbij een beetje nodig.
- Ik ben altijd al weinig gewend met gaming PC's, game nu op een laptop met een GT 425M met een 720p scherm en rond de 20 FPS.
Maar nu ga ik voor een PC waar ik lekker relaxed op kan gamen met een 1080p scherm 60 Hz en rond de 60 FPS krijgen op de PC games van nu zoals GTA 5, Far Cry 4.
- Mijn maximumprijs is rond de 500 euro inclusief verzendkosten.
- Ik heb al een SSD, HDD, Case, scherm en een OS (Win 8.1).
- Wat ik dus nog nodig heb is:
MOBO: ASRock 970 Pro3 R2.0 - € 71,90
CPU: AMD FX-8320, 3,5 GHz - € 154,90
GPU: - MSI R9 270X Hawk - € 169,-
RAM: Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit - € 46,99 BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
PSU: Sharkoon WPM600 Bronze - € 59,90
Totaal dus ong. 504
De dingen die er achter staan heb ik zelf opgezocht, ik wou dus ongeveer die richting in gaan. De GPU is echt genoeg voor mij. Ik ben 13 jaar en weet best wel wat over PC's, maar jullie weten meer, dus ik zou dus graag willen weten of er het een en ander kan worden veranderd worden aan mijn PC.
- Het liefst AMD, wil het goedkoop houden.
- De case die ik heb is een Zalman Z9 Plus. Geluidsniveau maakt niet uit.
- Ik ben niet van plan om te gaan overklokken. Alleen de Turbo Boost naar 4,0 GHz. Een aftermarket heatsink zorg ik zelf voor.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn project. Ik ben bereid om eigen onderzoek te doen als jullie mij ideeën geven om onderzoek op te doen, ik vind het zelfs heel leuk
Ik ben nu bezig met alle producten in mijn pricewatch wenslijst aan het zetten...
De prijzen komen van Alternate, ik weet dat het veel goedkoper kan.
Kom er nu pas achter dat ik producten niet achteraf kan toevoegen aan mijn bericht, sorry. Ik zet wel links neer.
[ Voor 7% gewijzigd door jofrel op 12-08-2015 17:10 ]