Nou, laat ik maar een topic starten over de welbekende horloge.
Dit is dus mijn polsding:

Een Seiko Kynetics auto Relay, m.a.w.: hij laad zichzelf op. Verdere specs (Engels):
Ik dacht dus dat deze wel een gadget mocht zijn om de functionaliteiten die hij heeft, met een paar bewegingen laad je hem op, en volgens de juwelier laad ie zich ook nog op met licht.
Laat nu jullie horloges eens zien? Enne, wel van die geile dingen met handige zooi erop
Dit is dus mijn polsding:

Een Seiko Kynetics auto Relay, m.a.w.: hij laad zichzelf op. Verdere specs (Engels):
- -Energy storage for up to four years of time memory. -Time Relay function automatically transfers time in memory to hands. -Quick-Start of Time Relay function with a few shakes. -Manual demonstration of Time Relay function available. -Water-tested to 100 meters. -LumiBrite® hands and markers. -Double locking clasp.
Ik dacht dus dat deze wel een gadget mocht zijn om de functionaliteiten die hij heeft, met een paar bewegingen laad je hem op, en volgens de juwelier laad ie zich ook nog op met licht.
Laat nu jullie horloges eens zien? Enne, wel van die geile dingen met handige zooi erop