Hoi mede tweakers, ook ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon.
Ik gebruik nu nog een Samsung Galaxy S (ja die ouwe ja
) met de laatste snapshot van cyanogen mod voor dit toestel (gebaseerd op 4.4.4).
Omdat hij nu ongelofelijke moeite heeft met maps en soms zelfs met whapp en het toetsenbord ben ik nu op zoek naar een vervanger.
Ik zit te denken aan iets in de prijsklasse moto g - OnePlus One, maar met goede argumenten ben ik bereid er nog een beetje boven (of juist onder) te gaan. Als ik maar waar voor m’n geld krijg.
Behalve de prijs heb ik nog een aantal eisen aan de mobiel:
terwijl ik dit aan het maken was kwam ik 't stukje over de ZUK Z1 tegen, voldoet aan m'n eisen (helemaal als ie CM krijgt) en goedkoper dan de OPO met dezelfde specs. Ik heb alleen geen idee hoelang ik hier nog op moet wachten, iemand enig idee?
Interessante kandidaten die ik tot nu toe ben tegengekomen:
Ik gebruik nu nog een Samsung Galaxy S (ja die ouwe ja
Omdat hij nu ongelofelijke moeite heeft met maps en soms zelfs met whapp en het toetsenbord ben ik nu op zoek naar een vervanger.
Ik zit te denken aan iets in de prijsklasse moto g - OnePlus One, maar met goede argumenten ben ik bereid er nog een beetje boven (of juist onder) te gaan. Als ik maar waar voor m’n geld krijg.
Behalve de prijs heb ik nog een aantal eisen aan de mobiel:
- Android 5.1evt. via custom rom (ik kan het niet úítstaan als ik geen update krijg)
- MicroSDHC slot OF >16 GB opslag
- KPN netwerk, 4G hoeft niet per se maar ik vraag me wel af hoe verstandig het is nu nog een mobiel te kopen zonder 4G
terwijl ik dit aan het maken was kwam ik 't stukje over de ZUK Z1 tegen, voldoet aan m'n eisen (helemaal als ie CM krijgt) en goedkoper dan de OPO met dezelfde specs. Ik heb alleen geen idee hoelang ik hier nog op moet wachten, iemand enig idee?
Interessante kandidaten die ik tot nu toe ben tegengekomen:
- hoe werkt dat met die Elephone P7000 voor $160, want voor zo'n prijs is dat natuurlijk een geweldige telefoon.
- Deze Lenovo K3 Note op gearbest is ook een goeie bang for buck lijkt t + weinig risico want ze versturen gewoon vanuit de EU.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 13:43 ]