Toon posts:

Dave Mirra BMX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha tweakers,

ik ben dit spel aan het spelen, maar het lijkt wel of de toetsen het niet doen, ofzo.
Het wijzigen ervan lukt ook niet, iemand dezelfde problemen gehad en opgelost???
alvast bedankt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm je gebruikt wel de goede toetsen? Wijzigen kan iig niet je zult het gewoon met sdfwer en de pijltjes moeten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay ,ga ik het nog eens proberen, ik gebruikte inderdaad wel de goeie toetsen, vaag.
anyway, thanx

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat al beter, ik kan nu alleen maar springen met s en ik deed net een truck met f geloof ik, maar bij options staat het helemaal anders, als je het niet kunt veranderen, wat zijn dan de toetsen standaard:

s=springen
f=tricks
d=?
e=?
r=?
w=?

Verwijderd

Topicstarter
wie helpt ff een gamer in nood....

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Spel is vet maar op PSX toch iets handiger..

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Laatstt ff neer gehaald van het net, maar wat een k*tspel. Slechte graphics, brakke besturing. Kan bij lange na niet tippen en Tony Hawk 2

Verwijderd

Ik heb em ook maar heb een gravis gamepad en das wel handy... gewoon alle toetsen/knoppen bij elkaar. Maar een van de toetsen is ook voor grinden en 2 zijn er voor quickturn... ook heb je nog een knop voor andere truukies... welke knoppen het precies zijn weet ik niet want ik heb em alleen gespeeld met me gamepad... :)
Greetz

• IceStorm

IceStorm

Ik moet nu HEEL nodig naar school ;)

Zal als ik terug ben wel ff helpen, ik ben vrij goed in Dave Mirra BMX al zeg ik het zelf :) (zeg maar, wie haalt er 200.000 punten in 1 run ZONDER eeuwige stall???).

Verwijderd

200000 points in 1 run haal ik niet zomaar... heb ut ook maar een maandje gespeeld...

Ik zit nu op school... bleek ut eerste uur vrij te hebben... grrrr weer niet gebeld! :(

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:11
Met het toetsenbord had ik ook problemen. Als je het de eerste keer speelt na het installeren, werkt alles, maar daarna deed bij mij de jump-knop het niet meer en die kon ik ook niet aan een andere toets toewijzen. Ik heb hem een tijd geleden uitgespeeld met een Logitech WingMan Rumblepad. Daar bleven de knoppen het om een of andere vage reden wel goed doen. Is wel een grappig spel, helemaal met die secret bike en die gast emt dat haar van 1 meter hoog :+ , maar ik vond teun havik 2 toch leuker en mooier om te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Gaaf spel!! Ik ga Tony Hawks 2 er ook maar eens opzetten. Nu ben ik nog ff ebzig met dit spel. Kan iemand me zeggen hoe ik over dat zwembad grind van de ene beugel naar de andere. Thanx!!

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is die laatste vraag over Tony Hawk 2, eerste contest in Frankrijk????

Verwijderd

Topicstarter
nee dave mirra, bij de Pool!! super-lastig, dus...

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 20 juni 2001 18:15 schreef kroot het volgende:
nee dave mirra, bij de Pool!! super-lastig, dus...
Oh das idd ook een irritante opdracht. Wat ik altijd deed was als volgt: fietsend het zwembad in, tegen de zijwand fietsen en dan richting rail (dan heb je een beetje snelheid). Dan op de rail springen + grinden en dan ga je 'omhoog'... Vlak voor het eind van de rail weer springen en richting ander rail 'sturen' en dan gewoon grind inhouden. Het lukt niet gauw maar het kan echt.

Ook hier geldt btw dat het met een 'nieuewere' bike het makkelijker is.

Verwijderd

Topicstarter
okay, daar ga ik weer!!!

Verwijderd

echt een supercool spel!

Verwijderd

Topicstarter
OKay ice-storm, ik heb weer een vraagje voor je. In de hal zegt ie bij harcore mode: manual the tower. IK weet niet wat ik moet doen. Ik heb erop gestaan etc. Help me verder in dit retegave spel!!!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben maar verder gegaan, kom er echt niet uit, ik hoor nog wel hoe het werkt....

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 20 juni 2001 21:28 schreef kroot het volgende:
OKay ice-storm, ik heb weer een vraagje voor je. In de hal zegt ie bij harcore mode: manual the tower. IK weet niet wat ik moet doen. Ik heb erop gestaan etc. Help me verder in dit retegave spel!!!
Het wordt een beetje slow chat zo :P
Manual the tower is vrij simpel maar je moet het weten. Je weet al welke toren het is (in prof quest moest je die grinden). Als je erop komt dan weet je iig de 'weg' al. Rij richting toren en spring en in de lucht ga je op manual buttonsmashen (oftewel pijltje naar beneden of omhoog). Als je dan landt maak je een manual (ook al is het maar KORT). En dan heb je hem ;)

Desnoods maak ik wel eens screenie ;)

Verwijderd

Topicstarter
neu, is niet nodig, ik ga het wel proberen als ik thuis ben!!

Verwijderd

d=spring
s=trick
f=trick2
e=grind
w=turn
r=turn
Pagina: 1