Hallo,
ik heb nu een computer uit 2013, ik loop tegen wat problemen aan, dat ik de laatste games niet meer vloeiend kan draaien. Ik zou dus graag tegen niet te veel geld mijn pc wat willen upgraden.
Ik heb zelf al een aardig idee wat ik kan verbeteren aan mijn pc maar ik weet niet of ik hiermee de juiste beslissingen maak. vandaar dat ik deze post maak en hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Ik heb nu dit systeem:
Ik zoek een?
Ik zoek een paar nieuwe onderdelen zodat ik weer wat vloeiender kan gamen, het hoeft allemaal geen 4k100 fps componenten te zijn maar gewoon de 1920x1080 rond de 60 fps.
Ik denk dat ik een paar veranderingen moet invoeren zoals:
-een nieuwe voeding (dit is een must denk ik..)
-een betere processorkoeling (zit nu nog de standaard in)
-nieuwe hardeschijf (eventueel ssd?)
-een extra sapphire hd 7870 videokaart, voor crossfire ( ik weet niet of dit verstandig is, of dat het goedkoper is om 1 nieuwe betere kaart te kopen.)
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een specifiek budget hiervoor, ik zou zeggen niet meer dan 500 euro
Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen, ik zou namelijk niet weten of ik in de goede richting zit.
Alvast heel veel dank,
Groetjes.
ik heb nu een computer uit 2013, ik loop tegen wat problemen aan, dat ik de laatste games niet meer vloeiend kan draaien. Ik zou dus graag tegen niet te veel geld mijn pc wat willen upgraden.
Ik heb zelf al een aardig idee wat ik kan verbeteren aan mijn pc maar ik weet niet of ik hiermee de juiste beslissingen maak. vandaar dat ik deze post maak en hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Ik heb nu dit systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8150 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M5A97 LE R2.0 | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint M7 HM500JI, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 54,10 | € 54,10 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | MS-Tech MS-N850-VAL | € 47,12 | € 47,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 229,73 | |
Ik zoek een?
Ik zoek een paar nieuwe onderdelen zodat ik weer wat vloeiender kan gamen, het hoeft allemaal geen 4k100 fps componenten te zijn maar gewoon de 1920x1080 rond de 60 fps.
Ik denk dat ik een paar veranderingen moet invoeren zoals:
-een nieuwe voeding (dit is een must denk ik..)
-een betere processorkoeling (zit nu nog de standaard in)
-nieuwe hardeschijf (eventueel ssd?)
-een extra sapphire hd 7870 videokaart, voor crossfire ( ik weet niet of dit verstandig is, of dat het goedkoper is om 1 nieuwe betere kaart te kopen.)
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een specifiek budget hiervoor, ik zou zeggen niet meer dan 500 euro
Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen, ik zou namelijk niet weten of ik in de goede richting zit.
Alvast heel veel dank,
Groetjes.