Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds deze week de Sony Xperia C4. Opzich een goede telefoon maar ik kan geen sms verzenden. Wel kan ik bellen, gebeld worden, sms ontvangen en de gratis sms berichten verzenden. Ik gebruik een prepaid sim-kaart van vodafone. De software is Andriod 5.0.

Ik heb al een nieuwe sim-kaart gekregen en toen was het probleem niet verholpen. Ook heb ik mijn telefoon gereset. Daarna heb ik gevraagd of de netwerk gegevens bij vodafone gecontroleerd konden worden. Deze zijn vervolgens helemaal op nieuw ingesteld. Dit heeft echter allemaal niet geholpen. Ik heb al contact gezocht met sony en wacht op een reactie. Misschien dat iemand hier nog iets wat hoe dit het verholpen kan worden.

Mocht er iets missen geef ik graag extra toelichting.

Groetjes
HJKoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Staat er bij de SMS-instellingen nog een ingevoerd telefoonnummer bij SMS-centrale en zoja wat?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het nummer van SMS-centrale: +316540881000 Deze klopt als het goed is.
Ik heb mijn instellingen al laten controleren bij een filiaal van vodafone en die waren goed zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las wel op andere fora dat android 4.4 soms problemen had met de zelfde verschijnselen, zou de oorzaak en de oplossing vergelijk baar kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voorde mensen, die het nog willen weten. Het probleem is opgelost door over stappen naar een andere provider, dit ligt puur aan vodafone in combinatie met andriod. Daarmee is dit probleem opgelost.CLB nog bedankt voor de reactie