Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een laptop voor studie en een beetje gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik voor aan macbook pro zou moeten gaan of toch een keer voor een wat goedkopere en (voor games) betere windows laptop moet gaan, en welke dit dan zou moeten zijn.

Wat ga je met je laptop doen? Schoolwerk voor studie farmacie (dus niet persé iets goeds voor nodig) Maar hiernaast zou ik ook graag wat games (Zoals bijvoorbeeld GW2) met goede fps willen kunnen draaien.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen windows en apple

Wat is je budget? Voor een windows laptop ~850 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja, ik ben van plan om hem elke dag naar school mee te nemen (waar niet overal stekkers aanwezig zijn), maar misschien is het bij de relatief goedkopere prijs van een windows laptop wel mogelijk om hierbij een tablet met toetsenbord te nemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk. Als een apple gebruiker vraag ik mij wel af of de behuizing van andere laptops net zo robuust aanvoelt.

Ik zat zelf een beetje te denken aan:
pricewatch: Asus R556LB-DM312H
of voor apple pricewatch: Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB

Verwijderd

Budget 850, maar de ei laptop is 2 keer zo duur ?