Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ssd 1 TB
Ik wil voor mijn macbook pro 2010 een nieuwe ssd kopen sinds de samsung 840 evo er slecht aan toe is. ik heb veel negatieve feedback over gelezen en alles wat er gezegd wordt klopt omdat ik het zelf ook ervaar.
Er draait op de evo nu pst bestanden (van 50gb) die geladen worden in outlook. Emails laden is nu traag met de 840 evo, voorheen ging het goed maar het is dus met name bedoeld voor email gebruik.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
400-500, prijs is eigenlijk niet heel belangrijk, zolang het maar goed werkt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
geen voorkeur, eentje die het gewoon goed doet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Macbook pro 2010 13inch i7
Draait windows 7 op
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ssd 1 TB
Ik wil voor mijn macbook pro 2010 een nieuwe ssd kopen sinds de samsung 840 evo er slecht aan toe is. ik heb veel negatieve feedback over gelezen en alles wat er gezegd wordt klopt omdat ik het zelf ook ervaar.
Er draait op de evo nu pst bestanden (van 50gb) die geladen worden in outlook. Emails laden is nu traag met de 840 evo, voorheen ging het goed maar het is dus met name bedoeld voor email gebruik.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
400-500, prijs is eigenlijk niet heel belangrijk, zolang het maar goed werkt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
geen voorkeur, eentje die het gewoon goed doet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Macbook pro 2010 13inch i7
Draait windows 7 op
[ Voor 9% gewijzigd door icebreakerr op 12-08-2015 12:26 ]