Beste Tweakers,
Graag jullie mening over deze 2 tablets.
Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart
en
Lenovo Yoga Tablet 2 8" WiFi 16GB (Android) Aluminium
Nadat ik in het begin een Sony Xperia tablet S had gekocht voor het design is deze helaas een jaar geleden overleden na de laatste software update (krijg hem niet meer aan de praat en reparatie kost 200 euro)
Dus op naar een nieuwe. Echter nu niet met een groot budget dus rond de 200 euro moet het lukken.
Reden dat ik nu tussen deze 2 kies. Samsung heb ik eigenlijk niet in mijn vergelijkingen meegenomen ivm persoonlijke voorkeur. Ik wil geen B merk en een Sony is gewoon te duur voor dit budget.
Daar kwamen deze 2 uiteindelijk eruit.
Beide met verhoogde resolutie, wat erg prettig is. En beide 1 maatje kleiner dan de 10 inches.
Voor en na's
Asus:
+ nog net iets goedkoper
+ Snellere proc (merk ik dit?)
+ Erg populair en ook veel hoesjes voor te vinden
- 7 inch is wellicht net te klein
Lenovo
+ Apart design (Persoonlijk)
+ 8 inch waardoor filmpje kijken net iets prettiger is
+ grote accu
- Iets minder snelle proc
- Design maakt hoesje vinden ook wat onpraktischer
Wat zijn jullie meningen over deze 2?
Graag jullie mening over deze 2 tablets.
Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart
en
Lenovo Yoga Tablet 2 8" WiFi 16GB (Android) Aluminium
Nadat ik in het begin een Sony Xperia tablet S had gekocht voor het design is deze helaas een jaar geleden overleden na de laatste software update (krijg hem niet meer aan de praat en reparatie kost 200 euro)
Dus op naar een nieuwe. Echter nu niet met een groot budget dus rond de 200 euro moet het lukken.
Reden dat ik nu tussen deze 2 kies. Samsung heb ik eigenlijk niet in mijn vergelijkingen meegenomen ivm persoonlijke voorkeur. Ik wil geen B merk en een Sony is gewoon te duur voor dit budget.
Daar kwamen deze 2 uiteindelijk eruit.
Beide met verhoogde resolutie, wat erg prettig is. En beide 1 maatje kleiner dan de 10 inches.
Voor en na's
Asus:
+ nog net iets goedkoper
+ Snellere proc (merk ik dit?)
+ Erg populair en ook veel hoesjes voor te vinden
- 7 inch is wellicht net te klein
Lenovo
+ Apart design (Persoonlijk)
+ 8 inch waardoor filmpje kijken net iets prettiger is
+ grote accu
- Iets minder snelle proc
- Design maakt hoesje vinden ook wat onpraktischer