Ik heb op Paypal 4,83 staan. Toch kan ik niet betalen op Googleplay. Ik krijg de melding als ik via Googleplay inlog op Paypal:
Het koppelen van mijn bankrekening lukt niet (ik krijg geen kleine betalingen binnen, al meerdere keren geprobeerd), maar met het saldo van 4,83 moet ik toch gewoon een betaling van 3,00 op Google play kunnen doen?
Ik kan niks vinden op Paypal waarbij ik toestemming kan geven om met het bestaande saldo te betalen.
Het is mij niet precies duidelijk wat ik op Paypal moet instellen om dit werkend te krijgen. Op Paypal heb ik momenteel geen creditcards staan (vorige kaart was illegaal gebruikt, geblokkeerd, en de nieuwe wil ik nog even buiten internet houden...).Er is iets misgegaan. Er is een probleem opgetreden bij het toevoegen van uw Paypal-account omdat de geselecteerde betaalmethode op paypal ongeldig is. Werk de betaalmethode op Paypal bij of selecteer een andere betaalmethode
Het koppelen van mijn bankrekening lukt niet (ik krijg geen kleine betalingen binnen, al meerdere keren geprobeerd), maar met het saldo van 4,83 moet ik toch gewoon een betaling van 3,00 op Google play kunnen doen?
Ik kan niks vinden op Paypal waarbij ik toestemming kan geven om met het bestaande saldo te betalen.