Paypal/Google play betalen lukt niet ondanks saldo

Pagina: 1
Acties:
  • 3.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Ik heb op Paypal 4,83 staan. Toch kan ik niet betalen op Googleplay. Ik krijg de melding als ik via Googleplay inlog op Paypal:
Er is iets misgegaan. Er is een probleem opgetreden bij het toevoegen van uw Paypal-account omdat de geselecteerde betaalmethode op paypal ongeldig is. Werk de betaalmethode op Paypal bij of selecteer een andere betaalmethode
Het is mij niet precies duidelijk wat ik op Paypal moet instellen om dit werkend te krijgen. Op Paypal heb ik momenteel geen creditcards staan (vorige kaart was illegaal gebruikt, geblokkeerd, en de nieuwe wil ik nog even buiten internet houden...).
Het koppelen van mijn bankrekening lukt niet (ik krijg geen kleine betalingen binnen, al meerdere keren geprobeerd), maar met het saldo van 4,83 moet ik toch gewoon een betaling van 3,00 op Google play kunnen doen?
Ik kan niks vinden op Paypal waarbij ik toestemming kan geven om met het bestaande saldo te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:45
Je zult toch een kaart moeten toevoegen. Dan betalen (gaat van je saldo af) en dan kun je de kaart evt. weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Oke, dan voeg ik mijn creditcard maar even toe. Vreemd, net alsof mijn saldo niet geldig is nu? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat is nou iets wat je beter aan Paypal kunt vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.