Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is voor het hele gezin, vrouwlief die voornamelijk haar mail checkt en verder een beetje surft, onze dochter moet ook de pc kunnen gebruiken voor alles, schoolwerk,opzoekwerk,youtube,spotify,kindergames. Ikzelf gebruik op dit moment mijn oude laptop Hp-dv7 1080ed van 7 jaar oud. Voorheen veel games gespeeld, wat ik zeker qua ontspanning mis, denk hierbij aan COD,Diablo 3, Witcher 3 etc(welke ik op zeer hoge/ultra resolutie wil spelen, zodat deze pc wederom 5jaar+ mee kan gaan. Verder veelal spotnet en het willen streamen naar de apple tv etc. ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300-1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik alleen nog een oude muis, welke ik wil veranderen in waarschijnlijk een draadloze muis ivm design op de eetkamertafel.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart van MSI 970 of 980. intel i5 moet genoeg zijn voor de games de rest red het met een i3 al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte van de behuizing is zeer belangrijk het liefste een behuizing die ik onder onze eetkamertafel kan plaatsen/hangen. Verder moet die stil zijn, ivm plek in de woonkamer..
Ga je overklokken?
Is geen vereiste
Zelf zat ik aan onderstaand systeem te denken.
Hoor graag van jullie of dit mogelijk is en zonee waarom niet.
Ben een leek met het in elkaar zetten, maar dat doe ik met behulp van een vriend.
Het nieuwe systeem is voor het hele gezin, vrouwlief die voornamelijk haar mail checkt en verder een beetje surft, onze dochter moet ook de pc kunnen gebruiken voor alles, schoolwerk,opzoekwerk,youtube,spotify,kindergames. Ikzelf gebruik op dit moment mijn oude laptop Hp-dv7 1080ed van 7 jaar oud. Voorheen veel games gespeeld, wat ik zeker qua ontspanning mis, denk hierbij aan COD,Diablo 3, Witcher 3 etc(welke ik op zeer hoge/ultra resolutie wil spelen, zodat deze pc wederom 5jaar+ mee kan gaan. Verder veelal spotnet en het willen streamen naar de apple tv etc. ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300-1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik alleen nog een oude muis, welke ik wil veranderen in waarschijnlijk een draadloze muis ivm design op de eetkamertafel.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart van MSI 970 of 980. intel i5 moet genoeg zijn voor de games de rest red het met een i3 al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte van de behuizing is zeer belangrijk het liefste een behuizing die ik onder onze eetkamertafel kan plaatsen/hangen. Verder moet die stil zijn, ivm plek in de woonkamer..
Ga je overklokken?
Is geen vereiste
Zelf zat ik aan onderstaand systeem te denken.
Hoor graag van jullie of dit mogelijk is en zonee waarom niet.
Ben een leek met het in elkaar zetten, maar dat doe ik met behulp van een vriend.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 368,75 | € 368,75 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 81,45 | € 81,45 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 24,52 | € 24,52 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.035,92 | |