Wat zou ik het best kopen een triple monitor setup of een ultrawide monitor. het is vooral om race games te spelen zoals iracing.
Hier ontbreekt wat informatie.....
Voor race games zou ik zeggen dat triple monitor altijd beter is, maar welke hardware heb je?
Triple monitor gaat namelijk veel meer kracht van een computer vragen dan één ultrawide scherm.
Voor race games zou ik zeggen dat triple monitor altijd beter is, maar welke hardware heb je?
Triple monitor gaat namelijk veel meer kracht van een computer vragen dan één ultrawide scherm.
@aercaen, ik heb een ultrawide monitor (deze: pricewatch: Samsung S34E790C Zwart) en dat werkt super met bijvoorbeeld PCARS. Juist ook door de grootte van het scherm en de lichte curve lijkt het alsof je er helemaal in zit.
Een triple monitor setup heeft nooit mijn persoonlijke voorkeur gehad. Heb hiervoor wel een dual-monitor setup gehad, maar die bezels... Daar heb je bij een ultra wide dus geen last meer van..
Een triple monitor setup heeft nooit mijn persoonlijke voorkeur gehad. Heb hiervoor wel een dual-monitor setup gehad, maar die bezels... Daar heb je bij een ultra wide dus geen last meer van..
*sowieso
Met de huidige setup (die ik bij je profile zie) is dit een nutteloos topic als je niet eens een videokaart er voor hebt
Dus wat voor hardware heb je nu ?
Wat heb je zelf gevonden ?
Welke resolutie ? 3x 1440p schermen ?
Budget ?
Met die Samsung S34E790C mag je trouwens een pittige videokaart hebben.
Dus wat voor hardware heb je nu ?
Wat heb je zelf gevonden ?
Welke resolutie ? 3x 1440p schermen ?
Budget ?
[ Voor 15% gewijzigd door dylan111111 op 12-08-2015 09:27 ]
Wat noem jij een pittige videokaart?dylan111111 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:23:
Als hij iRacing vloeiend wil draaien op dat scherm heeft hij aan een medium range GPU (GTX960 o.g.) genoeg.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ik heb zelf een GTX970, draait PCARS en Assetto Corsa op 60fps (Vsynced)
Daarnaast speel ik ook Cities Skyline (dat is echt tof op zo'n scherm, alleen je scrolt jezelf helemaal lam
) en ook dat werkt prima. Nog niet echt ervaring met FPS games maar volgens mij is de auteur ook niet opzoek voor dit soort games ..
Daarnaast speel ik ook Cities Skyline (dat is echt tof op zo'n scherm, alleen je scrolt jezelf helemaal lam
*sowieso
''Wat noem jij een pittige videokaart?''
Een r9 290x / GTX 970/980 is voldoende.
Niet dat hij komt aan zetten met een HD 5670 bijvoorbeeld
Een r9 290x / GTX 970/980 is voldoende.
Niet dat hij komt aan zetten met een HD 5670 bijvoorbeeld
Een 290X zou ik sowieso nooit aanbevelen, de R9 290 presteert met een gemiddelde OC bijna net zo goed voor veel minder geld. Overigens heb je die performance niet nodig in iRacing, een 980 is zelfs overkill.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Pagina: 1