Toon posts:

Custom plateau waar desktop op staat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zat te twijfelen in welke forum ik dit zou posten maar ik gok dat de mensen op dit forum meer ervaring hebben met soortgelijke dingen. Graag zou ik namelijk een plateau willen maken met wieltjes of pootjes waar mijn desktop op kan staan. Ik ben altijd handig geweest met knutselen maar dit is iets nieuws voor me.

De vorm van het plateau werkt als een soort frame met zo min mogelijk contactpunten. Het liefst alleen op de vier pootjes van mijn case (CM Storm Trooper Windowed). Stabiliteit en draagkracht zijn natuurlijk beiden belangrijk dus er moet wel een juiste balans zitten tussen design, open ruimte voor airflow en stabiliteit.

Wat raden jullie aan voor materialen te gebruiken? Wat voor gaas voor de stofopvang en wat voor hout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 20:54

Ron

dus als ik het goed heb wil je een verrijdbaar plateau voor onder je computer,

kan je niet gewoon het binnenste uit een hondje zagen en de stoffilters van je kast gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://static.webshopapp.com/shops/024079/files/015962071/hofftech-transport-trolley-meubelkar-hondje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Een case is stevig zat, dus kan je niet direct zwenkwieltjes er op vast bouten? :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

ronald245 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:41:
dus als ik het goed heb wil je een verrijdbaar plateau voor onder je computer,

kan je niet gewoon het binnenste uit een hondje zagen en de stoffilters van je kast gebruiken?

[afbeelding]
Jaren lang zo een plank gebruikt voor mijn hele oude game tower. Was ideaal. Voornamelijk die uitsparing was geweldig, had daar een stuk gaas (heel fijnmazig) op geplakt (aan de onderkant) en zat aan de voorkant van de PC waar een grote opening tussen front en kast zat. Ideaal als luchtinlaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Wim-Bart op 12-08-2015 01:05 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 20:54

Ron

ik gebruik op het moment eenzelfde oplossing met mn stryker, al is het met tapijt iets zwaarder om hem te verplaatsen Q,Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 16:48

Hakker

a.k.a The Dude

heb het voor mijn server met de hand gemaakt aangezien ik alles nog had liggen, maar idd gewoon een hondje maken/kopen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Pagina: 1