Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Verwijderd
Hoe ben je dit "tegen gekomen"?Leo1010 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:59:
Beste security-dames en security-heren,
Ik ben wat tegen gekomen bij een Chinese webshop maar ik heb in zijn geheel geen ervaring met security.
.
Melden bij de admin en of hoosting, daarnaast zou ik een wegwerp email gebruiken en de site aanmelden bij https://forms.cert.org/VulReport/
[ Voor 92% gewijzigd door Shamalamadindon op 30-08-2015 08:42 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Heel veel Chinezen werken nog steeds met XP, waarom aandacht besteden aan beveiliging?
Kijk maar naar hun roltrappen, zit niet eens een fatsoenlijke breekcontact in voor het luik, nee je valt er zomaar doorheen en wordt vermalen als in een vleesmolen als het niet goed vast zit! Hoe moeilijk is het, om zo een schakeling in de maas van die Chinese roltrappen in te bouwen? Weet 1 ding zeker als ik ooit naar China ga, ik pak gewoon de trap ook al loop ik daarna weken met spierpijn.