Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASUS UX305 vs HP Pavilion X360 13-S025ND

Pagina: 1
Acties:

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021
Beste Tweakers,

Ik wil een nieuwe laptop voor Studie/Werk en ben op het volgende gekomen.

pricewatch: HP Pavilion X360 13-S025ND

of

pricewatch: Asus Zenbook UX305FA-FC318H

De HP spectre zit net boven mijn prijs en heb de pavilion 360 gevonden. Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
De UX305 staat overal bekend als een goede laptop met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik zal de laptop veelal gebruiken voor browsen/netflix/Microsoft Office.

Kan iemand mij vertellen welke van deze twee laptops de beste keus is?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Voor jouw gebruik zou ik de zenbook aanraden (:

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 08:24
Voor mijn zusje die HP Pavilion X360 besteld, goed apparaat. Zelf geen ervaring met die Asus.

Verwijderd

De Asus zal vanwege zijn processor net wat langszamer zijn dan de HP. Echter, hij is wel een stuk dunner (en dus mobieler).

Mijn voorkeur zou zelf uitgaan naar de HP Pavilion X360 13-S025ND ivm extra kracht, touchscreen en flipstand die het apparaat heeft,

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
De Asus zal echt niet langzamer zijn met het beoogde gebruik. Ik vind dat icommentaar dan ook op zijn zachtst gezegd matig. Je hebt geen i5 nodig om te browsen/word/Netflixen. Sterker nog je gaat niet eens het maximale uit die core M halen. Extra kracht is leuk, maar zoals TS aangeeft voor zijn gebruik niet echt nuttig.

[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 18-08-2015 16:48 ]

Verwijderd

Hoezo is mijn commentaar matig ? Jouw commentaar slaat nog kant nog wel.
Waarom pak je de fiets terwijl je er ook lopend heen zou kunnen ? Omdat het sneller gaat.
Met een netbookje van 199 euro kan je ook alles doen wat hij wilt.

En jouw commentaar "Voor jouw gebruik zou ik de zenbook aanraden (:" , geen onderbouwing? Heeft hij dan toch niks aan ?

En je weegt toch alle factoren tegen elkaar af ? Snelheid, geheugencapaciteit, mogelijkheden, prijs etc.

Oh jah, nog een verschilletje tussen de ASUS en de HP. De HP heeft touchscreen. Misschien hecht je daar waarde aan.

Ik heb hier vandaag de HP binnen gekregen. Mocht je (Iamnly) meer willen weten, laat maar weten.
Pagina: 1