Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Sommige animated gifs gebruiken nog wel eens truukjes die niet door elke converter (zoals Imagick) ondersteund worden...
Wel zouden we denk ik de croptool kunnen skippen wanneer het bronbestand al het juiste formaat heeft.
Wel zouden we denk ik de croptool kunnen skippen wanneer het bronbestand al het juiste formaat heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door crisp op 11-08-2015 22:53 ]
Intentionally left blank
Enig idee welke instellingen ik dan wel kan gebruiken bij het maken van de gif? Ik heb het zelf gemaakt in Photoshop en heb dus wel wat controle over de settings zoals aantal kleuren wanneer ik opsla 
Croptool skippen is ook wel een oplossing
Of gewoon het geuploade bestand nemen als men niets bijsnijdt?
Croptool skippen is ook wel een oplossing
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik weet niet precies hoe de code nu precies in elkaar steekt en omgaat met animated gifs. Dat is wel een vak apart vergeleken met statische plaatjes, maar ik denk wel dat het nog wel verbeterd kan worden
Intentionally left blank
Overigens is de foutmelding in onze logs: "corrupt image" dus dat zegt niet heel erg veel. Kan die tool uberhaubt wel animated gifjes aan?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Imagick kan an sich wel met ani gifs overweg, maar het bewerken ervan vergt nogal wat handelingen en kan resulteren in grotere bestanden. 'Corrupt image' duidt echter m.i. op het gebruik van non-standaard truukjes die de meeste viewers wel begrijpen, maar veel bewerkers niet...
Intentionally left blank
Pagina: 1