No production networks were harmed during this posting
voor de mensen die niet weten wat het is, hier is er meer te vinden. Heb jammer genoeg niet zo'n wristcam, vind het niet echt een mooi horloge, kan wel slickere vormgeving gebruiken
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
ja zoals een computergestuurde grasmaaierOp maandag 18 juni 2001 19:44 schreef Potatoman het volgende:
http://www.wannahaves.nl
Zit vast wel wat nutteloos tussen
daar heb je ook wel wat nutteloze gadgets
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Sommige dingen op thinkgeek.com schoppen echt zwaar kont:Op maandag 18 juni 2001 20:52 schreef BitBit3r het volgende:
www.thinkgeek.com
daar heb je ook wel wat nutteloze gadgets
wel vrij nuttig. past 1 op 1 bij mij. ik werk altijd met maar 1 lampje en deze zou perceft zinn. mar ik ben nederlander dus ik ga hem echt niet uit de USA halen.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
koewl...
ow die heb ik al...
(wel de eerste versie van die iglasses)
zijn wel wreed en die 3d functie roeleerd,
aleen jammer dat er weinig progie/films voor zijn gemaakt.
Ik heb 'm destijds (november afgelopen jaar) bij de Kijkshop gekocht voor 495, via internet. Vrij snel daarna was ie geloof ik uitverkocht...Op maandag 18 juni 2001 19:43 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Heb hem gezien voor 595 gulden hier in rotterdam.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
eej dat ziet er wel vet uit wat voor com. mogelijkheden zitten er op?Op maandag 18 juni 2001 23:28 schreef paella het volgende:
Om even een voorbeeld te geven, de Stadsschouwburg aan het Leidseplein in Amsterdam:
[afbeelding]
Je kan natuurlijk met dit soort horloges ook "ondeugender" foto's maken.
Verwijderd
Verbazend goede kwaliteitOp maandag 18 juni 2001 23:28 schreef paella het volgende:
Om even een voorbeeld te geven, de Stadsschouwburg aan het Leidseplein in Amsterdam:
[afbeelding]
Je kan natuurlijk met dit soort horloges ook "ondeugender" foto's maken.
Enne ondeugende foto's maken dat doen wij tweakers niet he

Xircom Rex 6000: PDA op PCMCIA type II formaat, 2 meg flash.
ook stoer.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Er zat een IR ontvanger bij die je op de ser. poort aansluit. Horloge ervoor, in PC-mode zetten en jekan je foto's uploaden of downloaden, net hoe je het ziet.Op dinsdag 19 juni 2001 00:13 schreef NogooD het volgende:
[..]
eej dat ziet er wel vet uit wat voor com. mogelijkheden zitten er op?
Zolang je goed licht hebt zijn er duidelijke foto's mee te maken.

Errug cool, om met je Palm kleurenfoto's te maken, maar om te zeggen echt nuttig....
Aristos
PS: Ik heb hem tweedehands gekocht hoor, niet nieuw, dat is echt zonde van je geld....
Oh nee? Je wil niet weten bij wie ik mijn spycam al niet heb geïnstalleerd op hun slaapkamer/badkamerOp dinsdag 19 juni 2001 00:31 schreef qball het volgende:
[..]
Verbazend goede kwaliteit
Enne ondeugende foto's maken dat doen wij tweakers niet he![]()
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
toch niet bij beatrix he ? nog zo gezegd niet doenOp dinsdag 19 juni 2001 11:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Oh nee? Je wil niet weten bij wie ik mijn spycam al niet heb geïnstalleerd op hun slaapkamer/badkamer![]()
Hoe is de technische kwaliteit van die foto's?Op dinsdag 19 juni 2001 11:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Oh nee? Je wil niet weten bij wie ik mijn spycam al niet heb geïnstalleerd op hun slaapkamer/badkamer![]()
Verwijderd
weet trouwens nie of da ding ook serieus werkt.
Hoezo nutteloos, kan je flink geld mee verdienen(in Hollywood)Op dinsdag 19 juni 2001 17:23 schreef _Sanniej_ het volgende:
hm, nutteloze gadgets, laatst kwam er een topic voorbij met zo'n cameraatje waarmee je door kleding heen kunt kijken? nuttelozer kan denk ik nie
The cyclographing developer
Die heeft me vader net van z'n werk gekregen, echt nutteloos is het niet, om te tweaken is het niks maar voor werk is het heel handig, maar je kan er praktisch niks meer hoor...Op dinsdag 19 juni 2001 00:57 schreef Jasper Janssen het volgende:
[afbeelding]
Xircom Rex 6000: PDA op PCMCIA type II formaat, 2 meg flash.
Scheen een Sony video8 camera te zijn met nachtkijker, die door kleding heen kon kijken. Is heeeel snel uit de handel gehaald (helaas??)Op dinsdag 19 juni 2001 17:23 schreef _Sanniej_ het volgende:
hm, nutteloze gadgets, laatst kwam er een topic voorbij met zo'n cameraatje waarmee je door kleding heen kunt kijken? nuttelozer kan denk ik nie
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Idd ja, maar volgens mij was dat verhaal maar half waar.Scheen een Sony video8 camera te zijn met nachtkijker, die door kleding heen kon kijken. Is heeeel snel uit de handel gehaald (helaas??)

Weight 43kg
Walking speed 0 - 1.6km/h
Walking period Periodic variable and step variable
Grip 0.5kg/hand (5 finger hand)
Actuator Servo-motor + harmonic reduction gear + drive unit
Control section Walking / operational control unit and wireless communication unit
Sensor Foot section 6 axial force sensors
Body section Gyro * accelerating sensor
Power source section 38.4v/10AH (Ni-MH)
Function part Work station and portable controller
http://www.honda.co.jp/ASIMO/
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Als je het mij vraagt zijn het lego poppetjes, maar dan van 43 kgOp dinsdag 19 juni 2001 21:00 schreef ReseT het volgende:
|_____vakje______|
Wel weer cool met een Sony Aibo erbij
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Edit: Een echt 'dure' en nutteloze grap was een horloge die je op een of andere manier met de computer kon verbinden. Dan kon je zogenaamd met je horloge de computer bedienen.
Het leukste was dat je heel dicht bij de computer moest zijn voor dat dat ding werkte. Nou, laat mij het dan gewoon met toetsenbord en muis doen.
Is dat niet erg kortzichtig? Wat zou je zeggen van mensen die een computer nuttteloos vinden?Op maandag 18 juni 2001 19:54 schreef Metalium- het volgende:
[..]
ja zoals een computergestuurde grasmaaier
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Is niet half waar. Iedereen die zo een ding in de winkel heeft gekocht MOEST hem weer inleveren. Die dingen zijn bij de wet verboden. Maar er is een troost, er is een site (effe adres vergeten) die speciale lenzen verkoopt voor bepaalde Sony Handycams. Dan doetie het gewoon weer. ex-collega had er 1....errug veel plezier gehad toen ik nog met hem werkte (Schiphol so go figure)Op dinsdag 19 juni 2001 20:00 schreef HGJ het volgende:
[..]
Idd ja, maar volgens mij was dat verhaal maar half waar.
ik zag laatst een Bill Gates look a like in zo'n shirt rondlopen
lolOp woensdag 20 juni 2001 10:03 schreef Metalium- het volgende:
[..]
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Was het vast en zeker een tweaker....Op woensdag 20 juni 2001 10:03 schreef Metalium- het volgende:
[..]
Maar wat anders, bestaat er eigenlijk wel iets als een nutteloze gadget? Ik bedoel, gadgets zijn toch leuk, en daardoor dus totaal niet nutteloos?
Je gaat me toch niet wijs maken dat dat spul echt werkte!?Op woensdag 20 juni 2001 09:18 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Is niet half waar. Iedereen die zo een ding in de winkel heeft gekocht MOEST hem weer inleveren. Die dingen zijn bij de wet verboden. Maar er is een troost, er is een site (effe adres vergeten) die speciale lenzen verkoopt voor bepaalde Sony Handycams. Dan doetie het gewoon weer. ex-collega had er 1....errug veel plezier gehad toen ik nog met hem werkte (Schiphol so go figure)
Verwijderd
PS je kan natuurlijkk wel zien of iemand het ergens *heet* hebt
Verwijderd
Neem maar van mij aan: een vriendin is veeeeel leukerOp dinsdag 19 juni 2001 21:00 schreef ReseT het volgende:
Of het nutteloos is weet ik niet, maar ik wil het wel hebben: Asimo, honda's nieuwste lopende robot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Weight 43kg
Control section Walking / operational control unit and wireless communication unit
Klopt!!! maar ja die luistert niet zo goed!Op woensdag 20 juni 2001 15:32 schreef cristalclear het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan: een vriendin is veeeeel leuker
Maar dat is off-topic. Een vriendin is een nuttige gadget.Op woensdag 20 juni 2001 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt!!! maar ja die luistert niet zo goed!
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Welnee, James Bond heeft talloze gadgets, en zonder was ie allang 10x dood geweest!Op donderdag 21 juni 2001 15:40 schreef udenjpg het volgende:
gadgets horen toch bij definitie nutteloos te zijn?
maar voor de 'normale' mens is zo'n gadget dus duidelijk wél nutteloosOp donderdag 21 juni 2001 17:05 schreef paella het volgende:
[..]
Welnee, James Bond heeft talloze gadgets, en zonder was ie allang 10x dood geweest!
gadget: small mechanical device or tool.
of een betere:
an often small mechanical or electronic device with a practical use but often thought of as a novelty
Dus wel degelijk nuttig!
Verwijderd
Is dat nou een male & een female variant, of wat?Op dinsdag 19 juni 2001 21:00 schreef ReseT het volgende:
Of het nutteloos is weet ik niet, maar ik wil het wel hebben: Asimo, honda's nieuwste lopende robot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Weight 43kg
Verwijderd
en op www.stungundepot.com
t nadeel is altijd dat de meeste dingen zo ernorm duur zijn terwijl je er niet echt veel aanhebt
als t nou goedkoper was ben je eerder geneigd iets nutteloos te kopen
al zag ik op ibazar.com een leuk, goedkoop dingetje, een sleutelhanger waarmee je iemand een stroomschok kan geven
Verwijderd
<www.smalcamera.com>
het is wel een gadget
want je kunt net zo goed een "normale" kopen
Verwijderd
[url]http://www.gadgetmasters.com/cgi-bin/azx/more.pl?ID=466&SID=1&PAGE=PRODUCT[/url/
Verwijderd
om even op het verhaal terug te komen het was dus waar dat hij door kleding heen kon kijken maar het was alleen bij bepaalde stoffen (meestal de duurdere)Op dinsdag 19 juni 2001 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheen een Sony video8 camera te zijn met nachtkijker, die door kleding heen kon kijken. Is heeeel snel uit de handel gehaald (helaas??)