Toon posts:

Seagate 4 bay vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor het lezen van mijn vraag:

Ik heb een Seagate 4 Bay Nas deze heb ik geinstalleerd en alles werk prima.

Nu wil ik graag een share toevoegen maar als ik inlog als admin dan krijg ik bij Shared folders

For Administrators Only.

A shared folder contains files that can be accessed by other people. A shared folder can be either public (open to everyone with some restrictions) or private.

Dit terwijl ik dus als admin ben ingelogd?

Alle reacties en hulp wordt zeker op prijs gesteld.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:04
Is het een restrictie of gewoon een melding c.q. informatie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht een melding c.q. informatie

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die weet hoe ik een shared folder kan toevoegen???

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Iets over eigen inzet.........
Je krijgt een melding oid? Toen je verder keek of het een handige tip is of error was, wat kwam daar uit...
Zoals het staat geschreven lijkt het op een opmerking dat bepaalde type shared folders op bepaalde manieren werken, kan je de melding wegklikken/negeren en alsnog een share aanmaken?
Lijkt me dat het stukje 'For Administrators only' betekent dat deze menu optie (om shared te maken) alleen door administrators gebruikt mag worden, als jij die ziet als admin dan weet je dus dat een ander met een lager account hier niet aan kan rommelen.
Daaronder staat hoe de shared folders werken, ik zie geen fout of iets wat een probleem vormt?
Post anders een screenshot oid van de pagina waar deze melding op staat, kunnen we wat meer mee op deze manier.
Een beetje eigen inzet kan toch wel verwacht worden? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RGAT op 12-08-2015 23:45 ]

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry..

Het gaat volgens mij om het feit dat ik inlog met Admin rechten . als ik inlog met een "gewoon" account krijg ik minder mogelijkheden om dinge te kunnen en mogen wijzigen.

Ik ben dus ingelogd als admin maag als ik vervolgens een Share folder wil toevoegen, dan wordt er weergegeven :

For Administrators Only.

A shared folder contains files that can be accessed by other people. A shared folder can be either public (open to everyone with some restrictions) or private.

Dit terwijl ik dus wel demogenlijk krijg om share folders toe te voegen dit wordt wel wwergegeven in het menu.

Vervolgens krijg ik dus de mededeling die boven genoemd wordt.

Heel vreemd vind ik.

Alle hulp wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die mij kan helpen ???

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:04
Als je eens zou doen wat er gevraagd werd?

Als het enkel een mededeling is, dan is er toch geen probleem?

En, post een screenshot dan?

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:03
Het is nog steeds onduidelijk waarbij / waarmee precies je hulp vraagt.
Wat wil je in godsnaam?

- heb de optie "Share toevoegen" niet?
- Of krijg je bij die optie de door jou ingetikte waarschuwing te zien en weet je niet wat je nu verder moet?

Als je dat eens wat duidelijker opschrijft, krijg je snellere / betere reacties.

Verwijderd

Ik ben ook even verder gegaan, en ik heb nu voor mijzelf duidelijk wat er "fout" gaat,

Als ik inlog met admin rechten krijg ik als ik bijvoorbeeld een share wil toevoegen boven aan het schern de melding / uitleg te zien:

For Administrators Only.

(+)

Hieronder hoort de mogelijkheid geboden te worden om een share toe te voegen en een lijst te worden weergegeven welke share's er allemaal al bekend zijn.

Dit laatste wordt NIET weer gegeven.

Hier is dus mijn vraag hoe kan ik dit corrigeren?

En toch een share toevoegen.

Met vr gr

Viper32

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Het zou kunnen helpen een andere browser te proberen.
Pagina: 1