Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar nieuwe PC Speakers. Ik heb momenteel deze: http://www.amazon.com/Har...ce-Speakers/dp/B001PM4KT4 Harman Kardon speakers en het geluid bevalt me hier wel van. Ze zijn echter toe aan een upgrade en maken een tikkend geluid.
Wat is je budget?
Het liefst max. € 100,- maar hier kan iets overheen worden gegaan.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op mijn PC en gamen, films en veel muziek
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te twijfelen tussen 2:0 en 2:1. 5:1 heb ik zeker geen ruimte voor en momenteel heb ik een 2:1, wat de bass wel goed weergeeft, maar is deze nog wel echt nodig? Ook heb ik deze vergelijking in een topic post gevonden:
2:1 is 3 speakers: € 100 / 3 = € 33,- per speaker
2:0 is 2 speakers: € 100 / 2 = € 50,- per speaker
Met 2:0 krijg je dus meer waar over je geld. Klopt dit en is het dit ook waard?
Ik heb zelf de volgende systemen gevonden:
2:1
pricewatch: Logitech Z333
Vind ze er goed uitzien en prijs is niet slecht, al heb ik gelezen dat bass niet de beste is. Ook lijkt die controller mij handig
pricewatch: Speedlink MAJESTY
Zien er goed uit en heeft goede bass. Wederom handige controller
2:0
pricewatch: Edifier R1100
Zien er goed uit en reviews waren niet slecht, al heeft het wel een tulp aansluiting en moet ik ergens een speciale kabel scoren
pricewatch: Hercules XPS 2.0 60 DJ Set
Het is een monitor, al is het design niet 100% mijn smaak, het gaat er mee door.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nog niet echt veel verstand van speakers, dus waar moet ik op letten als ik zelf ga vergelijken?
Ik ben op zoek naar nieuwe PC Speakers. Ik heb momenteel deze: http://www.amazon.com/Har...ce-Speakers/dp/B001PM4KT4 Harman Kardon speakers en het geluid bevalt me hier wel van. Ze zijn echter toe aan een upgrade en maken een tikkend geluid.
Wat is je budget?
Het liefst max. € 100,- maar hier kan iets overheen worden gegaan.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op mijn PC en gamen, films en veel muziek
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te twijfelen tussen 2:0 en 2:1. 5:1 heb ik zeker geen ruimte voor en momenteel heb ik een 2:1, wat de bass wel goed weergeeft, maar is deze nog wel echt nodig? Ook heb ik deze vergelijking in een topic post gevonden:
2:1 is 3 speakers: € 100 / 3 = € 33,- per speaker
2:0 is 2 speakers: € 100 / 2 = € 50,- per speaker
Met 2:0 krijg je dus meer waar over je geld. Klopt dit en is het dit ook waard?
Ik heb zelf de volgende systemen gevonden:
2:1
pricewatch: Logitech Z333
Vind ze er goed uitzien en prijs is niet slecht, al heb ik gelezen dat bass niet de beste is. Ook lijkt die controller mij handig
pricewatch: Speedlink MAJESTY
Zien er goed uit en heeft goede bass. Wederom handige controller
2:0
pricewatch: Edifier R1100
Zien er goed uit en reviews waren niet slecht, al heeft het wel een tulp aansluiting en moet ik ergens een speciale kabel scoren
pricewatch: Hercules XPS 2.0 60 DJ Set
Het is een monitor, al is het design niet 100% mijn smaak, het gaat er mee door.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nog niet echt veel verstand van speakers, dus waar moet ik op letten als ik zelf ga vergelijken?