Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een leuke, snelle gsm voor mijn nichtje. Ik heb zelf altijd high end gsm's gehad, maar haar budget is niet zo groot. Heeft eerste ervaringen met Android (en Huawei) gehad nu. Loopt vooral tegen het feit aan dat haar budget Huawei (type weet ik niet, maar niet meer als 120 euro gekost) erg traag is en geen nieuwe apps kan installeren ivm kleine geheugen voor apps

Wat is je budget?
200 euro was eigenlijk het maximum, maar kan iets opgerekt worden met goede argumenten

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......Facebook, Whatsapp, Internetten, wat spelletjes spelen en foto's maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Na wat onderzoek kom ik toch telkens weer terug bij de Moto G. Er is net een nieuwe 2015 versie die mij wel interessant lijkt. Wel even wachten denk ik op de versie met 2gb RAM en 16 gb intern. Verder via forums ook terecht gekomen bij de Huawei P8 Lite. Ziet er ook uit als een redelijke telefoon voor dat geld. Mijn nichtje heeft wel een beetje afkeer gekregen van Huawei door haar huidige gsm die heel traag is. Heb haar wel al gezegd dat dit meer komt door het budget van haar gsm dan aan Huawei zelf

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden julie aan voor dit budget? 1 van deze 2 gsm's of een heel andere optie? Volg nu ook het chineze gsm forum, maar wil me daar niet echt aan wagen voor mijn nichtje. Zelf totaal geen problemen mee, wil wel wat experimenteren, maar voor haar moet het direct goed zijn voor de komende tijd met goede support

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zeg Moto G dan, prima, geen gekke skin, waterdicht, leuke covertjes...
Heb afgelopen weken met de 1GB-versie rondgelopen, dat is al een prima apparaatje.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ja, zou zeker voor de Moto G gaan. Als je de Huawei neemt en er is iets mis mee, en ze had al slechte ervaring ermee... Plus de Moto G is al een paar jaar gewoon een goede keuze, dus deze zal ook prima zijn verwacht ik.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij Android idd de Moto. Maar heb je/hebben jullie ook al eens aan Windows Phone gedacht? Nu weet ik niet hoe oud je nichtje is, en als ze het type is, dat meteen begint te piepen: "Dat ben ik niet gewend!", is 't niets voor haar*, maar budget Windows telefoons kunnen gewoonlijk beter uit de voeten met de (noodgedwongen) beperktere hardware in die prijsklasse, dan Android toestellen.
De Microsoft Lumia 640 is bijv. veel telefoon voor z'n prijs. Alleen zou dan even gekeken moete worden, of de spelletjes, die ze speelt, beschikbaar zijn. 't Meeste is er wel, maar juist bij spelletjes zijn de hipste, nieuwste games meestal eerder op iOS en Android beschikbaar.

*Ik vind trouwens, dat zeker jonge mensen, flexibel zouden moeten zijn en niet vastgeroest, maar dit terzijde :)

[ Voor 8% gewijzigd door Marly op 11-08-2015 23:20 ]