Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:24
Hallo ik heb hulp nodig. Ik heb een asus kj72 jr laptop hierin zit een amd video kaart.
Deze gebruik ik sinds kort als desktop vervanger deze is helaas pas ingestort.
Mijn desktop gebriukte ik ook via hdmi naar mijn tv een samsung d5000 aan de andere kant van de muur in de slaapkamer als mediaspeler enz.
Nu wilde ik een dvd op de tv kijken en starte de dvd op en klikte op het externe beeldscherm symbool op de laptop en ik kon de dvd kijken op de tv het laptop scherm werd zwart.
Toen de dvd was afgelopen drukte ik weer op de zelfde knop met de fn toest ingedrukt, maar mijn laptop scherm blijft zwart.Het scherm is niet defect bij opstarten heb ik beeld.
Ik heb veel gezocht en geprobeert met scherm instellingen enz maar het laptop scherm blijft zwart wie o wie kan me hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je geprobeerd om nog 1 of 2 keer die FN-toetsencombi te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
Ja dat heb ik, mijn tv geeft dan geen beeld, mijn laptop ook niet en bij de volgende keer geeft de tv weer beeld, laptop blijft zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

En kun je het handmatig terugzetten naar je laptopscherm als je op de desktop rechtermuisknop doet en Screen Resolution klikt? Weet zo niet hoe dat in de NL-versie heet... Wellicht gewoon Schermresolutie of Resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
Sorry was weer ff aan het tobben, nee ik heb de resoltie aangepasst naar die van de laptop 1600/900 de tv is full hd, maar dan nog gaat het sherm niets weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nee maar je moet daairn handmatig je laptopscherm selecteren en instellen dat ie alleen daarop beeld moet geven.
De resolutie van de TV veranderen gaat uiteraard niet helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de toetsencombinatie Windowstoets + P, waarbij je de windowstoets houdt ingedrukt en met de P kan kiezen tussen de verschillende standen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
@ Azzkichah, wat je vraagt heb ik gedaan werkt niet toen heb ik de resolutie bij beelsscherminstellingen van de laptop naar 1600/900 gezet van alles en toen lukte het ook niet.
De windows plus p toets geeft het zelfde resultaat als de fn toets met f8 in dit geval...

[ Voor 20% gewijzigd door piotr123 op 11-08-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je ook een toets (evt. in combi met FN) om de brightness van het scherm aan te passen?
Ik weet het, lijkt me sterk dat het daaraan ligt maar u never know..

Anders klinkt het als een defecte backlight..

Schrap dat maar, bij opstarten heb je wel beeld zeg je..

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 11-08-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
Ben er nog niet uit ga vanavond weer verder zoeken, maar bedanktot dusver, en idd bij opstarten beeld

• piotr123
Na nog een avond tobben heb ik windows 10 geinstaleerd via mijn tv scherm, daarma hdmi kabel eruit en ik heb weer beeld op laptop scherm. maar de echte oorzaak weet ik nog steeds niet, en ik heb mijn tv scherm nog niet geprobeerd.....
Inmiddels de hdmi kabel in de laptop gestop en direct een zwart beeld,kabel er direct weer uitgetrokken en wer beeld op de laptop. weet iemad hoe nu verder ???

[ Voor 25% gewijzigd door piotr123 op 14-08-2015 10:48 ]

Pagina: 1