Beste Tweakers!
Ik heb al eerder wat topics aangemaakt voor jullie advies en daar is deze build uitgekomen. Nu is het een vrij grote investering dus wil ik graag van jullie weten of dit inderdaad aan mijn eisen gaat voldoen.
- Ik wil relaxed vanuit bed kunnen gamen met controller of een filmpje kijken. Mijn bureau staat tegen mijn bed aan dus de afstand is zo'n 2.5 meter. Scherm lijkt me daar groot genoeg voor.
- Ik heb voor de 290 gekozen vanwege de extra pixels op het scherm, weet niet of dat inderdaad verschil gaat maken, maar is deze 290 goed en enigszins stil?
- Toch maar voor een aftermarket cooler gaan voor wat extra stilte en koelte? Of is deze build stil genoeg van zichzelf?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kunnen gamen met mooie settings en vanaf mijn bed een film kunnen kijken of met een controller een spel spelen. Vandaar het grote scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max. is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet niet of deze build stil genoeg is. Hoeft niet muisstil maar wil er geen last van hebben als ik een film kijk of als hij op de achtergrond aan staat.
Alvast bedankt!
Ik heb al eerder wat topics aangemaakt voor jullie advies en daar is deze build uitgekomen. Nu is het een vrij grote investering dus wil ik graag van jullie weten of dit inderdaad aan mijn eisen gaat voldoen.
- Ik wil relaxed vanuit bed kunnen gamen met controller of een filmpje kijken. Mijn bureau staat tegen mijn bed aan dus de afstand is zo'n 2.5 meter. Scherm lijkt me daar groot genoeg voor.
- Ik heb voor de 290 gekozen vanwege de extra pixels op het scherm, weet niet of dat inderdaad verschil gaat maken, maar is deze 290 goed en enigszins stil?
- Toch maar voor een aftermarket cooler gaan voor wat extra stilte en koelte? Of is deze build stil genoeg van zichzelf?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kunnen gamen met mooie settings en vanaf mijn bed een film kunnen kijken of met een controller een spel spelen. Vandaar het grote scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max. is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet niet of deze build stil genoeg is. Hoeft niet muisstil maar wil er geen last van hebben als ik een film kijk of als hij op de achtergrond aan staat.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 288,50 | € 288,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | LG 29UM55-P Zwart | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.050,41 | |