Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 13:10
Ik heb een allemaal losse onderdelen gekocht om zelf een systeem in elkaar te zetten, vandaag had ik tijd dus ik dacht ik ga beginnen. Kastje uit elkaar gehaald, allemaal nieuwe fans geplaatst, 1 HDD Bracket verwijderd, moederbord uitgepakt, processor geplaats, koelpasta aangebracht, cooler (de Mugen 4) erop, nou dat was allemaal samen 3 kwartier werk maar nu het probleem:

Ik wil de fan van de Mugen 4 erop zetten maar wat ik ook doe het lukt me niet! :( Ik heb op internet alle video's bekeken maar die mensen lijken allemaal andere brackets te hebben.

Zo zien die van mij eruit: Afbeeldingslocatie: http://www.scythe-eu.com/forum/mugen-series/7637-mugen-4-fan-installation-problem.html

Ik ben te einde raad, ik heb al een klacht gestuurt naar Scythe maar die reageren pas binnen 2 werkdagen, daar op het forum ook een tread aangemaakt, maar nog geen reactie,dus ik dacht ik probeer het hier.

1000 maal dank als iemand me kan helpen! _/-\o_

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Ik had precies het zelfde probleem. Zelfs de afbeelding op de verpakking gebruikt andere brackets. Deze kleinere brackets zijn nog irritanter om te bevestigen. Het is gewoon priegelen om een gegeven zou het toch wel moeten lukken. Voor mij nooit meer Scythe meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat Cagalli zegt. Ik heb een maand of 2 geleden precies hetzelfde probleem gehad. Hoewel het lijkt dat het niet gaat passen, zul je toch wat kracht moeten gebruiken om je fan te monteren want het past wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Pimorez op 11-08-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Misschien ligt het aan mij maar ik zie zelfs niet hoe ze erop moeten laat staan dat ik weet waar ik kracht op moet zetten, ik snap er niks van, tot nu toe nooit problemen gehad met welke cooler dan ook.

En inderdaad Cagalli zelfs op de plaatjes zien ze er anders uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Het is gelukt, ik kreeg een reactie van een Scythe medewerker. Thnx voor jullie meedenken en hulp!
Topic mag gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 639137

Hoe is het gelukt ?
Graag oplossing delen voor andere forum gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Het moest niet zoals in de fimpjes met die andere brackets op de achterste schroef plekken maar op de voorste, zie dit filmpje,ander merk, zelfde systeem:

YouTube: 1205 Fan Installation Guide

Zo is het mij ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sorry, maar simpeler kan bijna niet. Het is alleen een beetje jammer dat ze verschillende soorten brackets voor hun coolers gebruiken. Want volgens mij gaan de brede brackets op de mugen 4 niet passen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Nee uiteindelijk was het ook heel erg simpel, maar in alle filmpjes zag ik dat de brackets aan de achterste schroef plekken geplaatst werden maar deze moesten op de voorste.

Pagina: 1