Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Algemeen gebruik, mailen, scannen, lichte video acties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De wensen zouden te behalen moet zijn onder de 200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: pricewatch: Antec Earthwatts EA 500.
Kast ik heb al naar de afmetingen gekeken van het moederbord en micro atx past hier in.
Dvdspeler: Nvt als hij niet werkt maakt het ook niet uit.
Hardeschijf: pricewatch: Samsung SpinPoint P120 SP2504C, 250GB
Over de hardeschijf had ik nog een vraagje. De hardeschijf is SATA-300 en het moederbord heeft SATA-600 aansluitingen kan dit werken?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart met onboard gpu ivm weinig acties die gpu gebruiken. Ram 4b zou voldoende moeten zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een build die later goed is uit te breiden. Als er over 2 jaar een upgrade moet komen moet dit mogelijk zijn..
Ga je overklokken?
Nee
Graag wil ik een opmerking over mijn gekozen build en of dit allemaal goed samenwerkt. Ik heb zelf al in benchmarks gekeken en ben zo tot mijn conclusie gekomen. Ik bezit dus al wat onderdelen dus dit is het lijstje met nieuwe dingen die er in komen
Algemeen gebruik, mailen, scannen, lichte video acties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De wensen zouden te behalen moet zijn onder de 200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: pricewatch: Antec Earthwatts EA 500.
Kast ik heb al naar de afmetingen gekeken van het moederbord en micro atx past hier in.
Dvdspeler: Nvt als hij niet werkt maakt het ook niet uit.
Hardeschijf: pricewatch: Samsung SpinPoint P120 SP2504C, 250GB
Over de hardeschijf had ik nog een vraagje. De hardeschijf is SATA-300 en het moederbord heeft SATA-600 aansluitingen kan dit werken?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart met onboard gpu ivm weinig acties die gpu gebruiken. Ram 4b zou voldoende moeten zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een build die later goed is uit te breiden. Als er over 2 jaar een upgrade moet komen moet dit mogelijk zijn..
Ga je overklokken?
Nee
Graag wil ik een opmerking over mijn gekozen build en of dit allemaal goed samenwerkt. Ik heb zelf al in benchmarks gekeken en ben zo tot mijn conclusie gekomen. Ik bezit dus al wat onderdelen dus dit is het lijstje met nieuwe dingen die er in komen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 84,- | € 84,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 21,01 | € 21,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 157,96 | |