Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Autoradio met bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:34
Ik rij rond in oude Ford Fiesta 1.4 uit 2002. Nu zit hier nog een originele radio in, alleen wil ik graag een andere radio die in ieder geval bluetooth ondersteunt. Navraag leert dat de meeste garages aangeven dat dit veel werk is en minimaal 100,- gaat kosten voor de inbouw. Dit heb ik er dan weer net niet voor over aangezien het niet de nieuwste auto meer is.

Ik heb rondgekeken om dit zelf te doen en kwam op dit onderdeel uit: http://www.mbcaraudio.nl/...e-ford-fiesta-fusion.html.

Mijn vraag is tweeledig; is het inbouwframe waar ik hierboven naar link degene die ik moet hebben? En is er wellicht een gemakkelijkere manier om de muziek over mijn speakers te krijgen?

Momenteel maak ik gebruik van een FM transmitter, maar dit vind ik echt een erg slechte geluidskwaliteit. Over een AUX ingang beschik ik (volgens mij) niet.

To dare is to do

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Als je fiesta het nieuwe model van 2002 is gaat dit inderdaad passen.
Vergeet niet een verloopkabel naar iso stekkers bij te bestellen!
Deze sets worden vaak op eBay goedkoper aangeboden.

Een veel voordeligere optie is er volgens mij niet.

wat niet past, wordt gelast!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:08

weebl

YARR!

Vergeet niet dat je je dashboard met een dremel te lijf moet gaan om dat frame te kunnen plaatsen. Als ik me niet vergis lijkt het alsof je radio uit 3 delen bestaat (ik heb een Fusion uit 2004 :) ), maar in werkelijkheid is het 1 deel. De 2 stukken dashboard tussen de drie delen radio zul je weg moeten frezen... Of een hele nieuwe kopen, die bestaan ook :)

Zie die site ook:
Let op! Bij sommige auto's is een extra frame van Ford nodig

[ Voor 12% gewijzigd door weebl op 11-08-2015 17:20 ]

• nielsicq
  • Niet online
met een dremel is dat met een paar minuten klaar ja :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:34
Ja mijn radio bestaat inderdaad uit drie van die delen. Kan het zijn dat er wel een aux zit, alleen dan aan de achterkant? Ik hoorde een collega van mij erover dat dit wel eens voorkomt. Lijkt mij nogal onlogisch maar ok..

To dare is to do

• nielsicq
  • Niet online
Het komt inderdaad voor, zover ik weet niet bij jou model radio. Er zijn wel kastjes te vinden die een cd-wisselaar emuleren, maar of dat bij jou radio werkt is maar de vraag.

Pagina: 1