Ik zoek?
- 2 vloerstaande speakers
- een receiver voor bovenstaande speakers
Wat is je budget?
+/- €800. Hoe minder hoe beter natuurlijk (maar ik wil wel kwaliteit)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik woon in een appartement dus het is niet de bedoeling dat het hard kan gaan, maar wel goed (kwaliteit boven kwantiteit). De installatie moet het geluid leveren voor een HTPC, Xbox 360 en One, PS3, Proximus decoder en moet het beeld van deze apparaten doorgeven aan de televisie. Allen via HDMI, dus minimum 6 HDMI-aansluitingen in totaal (7 zou wel beter zijn).
Afspelen van Spotify via de receiver is een pluspunt (via utp, wifi is niet nodig), en de receiver moet ook toekomstgericht zijn met dus o.a. 4K throughput.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zou hier enkele random toestellen van een webwinkel kunnen plaatsen, maar het feit is dat ik niet weet wat dé te hebben modellen in mijn prijscategorie zijn.
Ik heb dan ook geen voorkeur naar een bepaald merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan je probleemloos een 2.0 speakerset gebruiken met een 5-6-7.1 receiver?
Alvast bedankt!
- 2 vloerstaande speakers
- een receiver voor bovenstaande speakers
Wat is je budget?
+/- €800. Hoe minder hoe beter natuurlijk (maar ik wil wel kwaliteit)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik woon in een appartement dus het is niet de bedoeling dat het hard kan gaan, maar wel goed (kwaliteit boven kwantiteit). De installatie moet het geluid leveren voor een HTPC, Xbox 360 en One, PS3, Proximus decoder en moet het beeld van deze apparaten doorgeven aan de televisie. Allen via HDMI, dus minimum 6 HDMI-aansluitingen in totaal (7 zou wel beter zijn).
Afspelen van Spotify via de receiver is een pluspunt (via utp, wifi is niet nodig), en de receiver moet ook toekomstgericht zijn met dus o.a. 4K throughput.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zou hier enkele random toestellen van een webwinkel kunnen plaatsen, maar het feit is dat ik niet weet wat dé te hebben modellen in mijn prijscategorie zijn.
Ik heb dan ook geen voorkeur naar een bepaald merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan je probleemloos een 2.0 speakerset gebruiken met een 5-6-7.1 receiver?
Alvast bedankt!