Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 11:25
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een high end Samsung, liefst een Edge maar gezien budget is dat wat lastig

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Budget 500-600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? Foto's, internet, facebook, muziek etc..

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Na de eerste Note een Note 3 gehad en nog steeds wel tevreden over de Notes.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De Note 4 lijkt in langere tijd aanzienlijk minder in prijs te zijn gedaald dan de S6. Beiden zijn nu voor vergelijkbare prijs verkrijgbaar. Ik zoek een toestel wat ik na 6-12 maanden nog redelijk kan verkopen zodat ik bij een eventuele verlenging weer iets nieuws kan kiezen..
Andere optie zou zijn om mijn huidige abonnement vervroegd te laten stoppen (afkopen) om zo een nieuw toestel te nemen inclusief abonnement, waardoor ik wellicht een S6 Edge of Note Edge kan nemen :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
De S serie van Samsung daalt meestal erg snel in waarde, en dat is bijna altijd met smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien de vaststelling dat een nieuw toestel snel aan waarde verliest de eerste paar maanden en je daar een punt van maakt, zou ik zelf advieseren een 'oud' toestel te zoeken die de waardedaling al heeft ondergaan. Ofwel, het toestel dat het langste op de markt is geweest. Dat is de note4.

Aanvullend: als je nog even wacht en de note5 wordt aangekondigd, dan zal de prijs nog een tikkeltje extra dalen en heb je aan de note4 een goed toestel voor een strakke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Delerium schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:17:
...

Aanvullend: als je nog even wacht en de note5 wordt aangekondigd, dan zal de prijs nog een tikkeltje extra dalen en heb je aan de note4 een goed toestel voor een strakke prijs.
Heb je gelijk in.
Echter.. door wat gedoe met mijn garantieafhandeling, heeft de winkel besloten mij mijn geld voor het toestel terug te geven (wordt als het goed is vandaag teruggestort) Mijn abonnement kan ik over een maand of 5-6 verlengen, mooi de tijd dat de S6 edge + en de Note5 net een beetje goed leverbaar worden ;)

Wachten is geen optie op dit moment (zit zonder toestel) dus ik wil liefst vandaag of morgen iets kopen.
Zou ook met plezier een toestel via MP kopen, staan af en toe wel Edge modellen, nieuw in doos binnen mijn budget maar er bestaan natuurlijk wat risico's aan. Ik zou dan een moeten kunnen ophalen en hier in de omgeving (Groningen) is het aanbod niet bepaald denderend (wil kunnen testen en graag een NL toestel met bon, geen simlock en unbranded.....).
Mijn idee is dus om naar de Mediamarkt te gaan en een toestel op te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gadgeteer op 11-08-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadgeteer schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:22:
[...]

Heb je gelijk in.
Echter.. door wat gedoe met mijn garantieafhandeling, heeft de winkel besloten mij mijn geld voor het toestel terug te geven (wordt als het goed is vandaag teruggestort) Mijn abonnement kan ik over een maand of 5-6 verlengen, mooi de tijd dat de S6 edge + en de Note5 net een beetje goed leverbaar worden ;)

Wachten is geen optie op dit moment (zit zonder toestel) dus ik wil liefst vandaag of morgen iets kopen.
Zou ook met plezier een toestel via MP kopen, staan af en toe wel Edge modellen, nieuw in doos binnen mijn budget maar er bestaan natuurlijk wat risico's aan. Ik zou dan een moeten kunnen ophalen en hier in de omgeving (Groningen) is het aanbod niet bepaald denderend (wil kunnen testen en graag een NL toestel met bon, geen simlock en unbranded.....).
Mijn idee is dus om naar de Mediamarkt te gaan en een toestel op te halen.
Is belsimpel geen optie voor jou? Ikom uit Breda en heb hem zelfs in Groningen opgehaald. Prima service en zeer zeker niet duur. :) Over de Media markt gesproken, lees maar eens terug op het forum slechte service. Buiten dat oftopic, ben a 3 dagen voor iemand met een kapotte was machine, elke dag meer als een uur aan de telefoon gehangen en geen gehoor, waardeloos bedrijf wel verkopen service ho maar :|

[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 11-08-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
pappaleone schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:29:
[...]

Is belsimpel geen optie voor jou? Ikom uit Breda en heb hem zelfs in Groningen opgehaald. Prima service en zeer zeker niet duur. :) Over de Media markt gesproken, lees maar eens terug op het forum slechte service. Buiten dat oftopic, ben a 3 dagen voor iemand met een kapotte was machine, elke dag meer als een uur aan de telefoon gehangen en geen gehoor, waardeloos bedrijf wel verkopen service ho maar :|
Belsimpel kan ik eens kijken... tenminste... levert die wel origineel nederlandse telefoons? Ik wil namelijk per definitie een origineel NL toestel (ik weet dat je een ander toestel eenvoudig kunt voorzien van NL updates enzo maar ik ben van de principes ;))

**Edit: "Soms komt het voor dat de doos van een toestel dat u bij Belsimpel.nl heeft aangeschaft geen Nederlandse handleiding bevat. Op de pagina van uw toestel op onze website is de Nederlandse handleiding digitaal beschikbaar als PDF. Zoek hieronder naar uw toestel"

Duidelijk niet voor mij en ze zijn niet eens zoveel goedkoper.

[ Voor 17% gewijzigd door Gadgeteer op 12-08-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadgeteer schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:23:
[...]

Belsimpel kan ik eens kijken... tenminste... levert die wel origineel nederlandse telefoons? Ik wil namelijk per definitie een origineel NL toestel (ik weet dat je een ander toestel eenvoudig kunt voorzien van NL updates enzo maar ik ben van de principes ;))

**Edit: "Soms komt het voor dat de doos van een toestel dat u bij Belsimpel.nl heeft aangeschaft geen Nederlandse handleiding bevat. Op de pagina van uw toestel op onze website is de Nederlandse handleiding digitaal beschikbaar als PDF. Zoek hieronder naar uw toestel"

Duidelijk niet voor mij en ze zijn niet eens zoveel goedkoper.
Okay je kunt altijd proberen, ik weet dat ze telefoons hebben zoals jij zegt wel met nederlands menu maar wel import. Maar ze hebben ook wel degelijk nederlandse versies. Dit kon je zien aan de cash back aktie van samsung, die is namelijk alleen voor nederlandse toestellen.. :)

• Gadgeteer
Ben momenteel op MP aan het kijken naar "nieuw in doos" exemplaren bij mij in de buurt.
Had al een paar advertenties gevonden maar die kwamen op mij niet betrouwbaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
En het is gelukt, S6 Edge gekocht, nieuw in doos met bon/garantie.
De prijs was goed (goedkoper dan veel 2e hands toestellen op MP:))

Heb bij de aanschaf nog wel even gechecked of het een origineel NL toestel is en dat zit goed.
Ik ben wel tevreden (nieuwe S6 of Note4 was duurder geseest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadgeteer schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 07:58:
En het is gelukt, S6 Edge gekocht, nieuw in doos met bon/garantie.
De prijs was goed (goedkoper dan veel 2e hands toestellen op MP:))

Heb bij de aanschaf nog wel even gechecked of het een origineel NL toestel is en dat zit goed.
Ik ben wel tevreden (nieuwe S6 of Note4 was duurder geseest)
Mag ik vragen wat je er voor moest betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
pappaleone schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:57:
[...]

Mag ik vragen wat je er voor moest betalen?
580 euro gegeven.
Toestel was nieuw in doos, inclusief bon
Was goedkoopste hier in de buurt, waar ik ook gewoon kon ophalen en testen. En een origineel unbranded NL toestel.

Toevallig ook de gouden versie (na wit en zwart was ik wel weer eens aan iets anders toe ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadgeteer schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

580 euro gegeven.
Toestel was nieuw in doos, inclusief bon
Was goedkoopste hier in de buurt, waar ik ook gewoon kon ophalen en testen. En een origineel unbranded NL toestel.

Toevallig ook de gouden versie (na wit en zwart was ik wel weer eens aan iets anders toe ;))
Kijk perfect mooie prijs en weer een gelukkige gebruiker succes. :)
Pagina: 1