Hierbij een testcase van wat landschapjes gemaakt in mijn vakantie in Oostenrijk afgelopen juli.
Ja ook ik ben in de bergen geweest deze zomer
Foto’s zijn gemaakt met een Nikon D7000 met de 16-85 VR en veel met polarisatielens.
En vaak minimaal bewerkt.
Lünersee
Stuwmeer op 1900 meter hoogte, ik ben daar 3 jaar geleden ook al een keer geweest. En toen ook al prachtige luchten en licht.
1.
Lunersee 2015 by Barry B., on Flickr
2.
Lunersee 2015 II by Barry B., on Flickr
3.
Panorama, nog niet eerder op deze manier gedaan. Dus aansluitende foto’s gemaakt en gestiched met ICE.
Lunersee 2015 III Panorama by Barry B., on Flickr
Brandnertal
Het dal dat op het uiteinde uiteindelijk bij de Lünersee uitkomt.
4.
White Green and Blue by Barry B., on Flickr
5.
Brandnertal Austria by Barry B., on Flickr
Panorama’s
Nog een paar additionele panorama’s gemaakt. Het is anders lastig om de grootsheid van Oostenrijk te vangen.
6.
Grüneck Panorama by Barry B., on Flickr
7.
Kristberg Panorama by Barry B., on Flickr
8. Ook wat donkerder weer gehad, maar dat leverde ook wat mooie sfeerbeelden op:
Nova Stoba by Barry B., on Flickr
9. Uizicht vanuit het vakantie huisje op de berg die gedurende de vakantie allerlei andere hoedanigheden aan nam. Vond deze sfeervol: na een zomerse bui dampte de berg weer na in het doorbrekende zonnetje.
The mountain after summer rain by Barry B., on Flickr
Graag jullie opmerkingen, of complimenten
Ja ook ik ben in de bergen geweest deze zomer
Foto’s zijn gemaakt met een Nikon D7000 met de 16-85 VR en veel met polarisatielens.
En vaak minimaal bewerkt.
Lünersee
Stuwmeer op 1900 meter hoogte, ik ben daar 3 jaar geleden ook al een keer geweest. En toen ook al prachtige luchten en licht.
1.
Lunersee 2015 by Barry B., on Flickr2.
Lunersee 2015 II by Barry B., on Flickr3.
Panorama, nog niet eerder op deze manier gedaan. Dus aansluitende foto’s gemaakt en gestiched met ICE.
Lunersee 2015 III Panorama by Barry B., on FlickrBrandnertal
Het dal dat op het uiteinde uiteindelijk bij de Lünersee uitkomt.
4.
White Green and Blue by Barry B., on Flickr5.
Brandnertal Austria by Barry B., on FlickrPanorama’s
Nog een paar additionele panorama’s gemaakt. Het is anders lastig om de grootsheid van Oostenrijk te vangen.
6.
Grüneck Panorama by Barry B., on Flickr7.
Kristberg Panorama by Barry B., on Flickr8. Ook wat donkerder weer gehad, maar dat leverde ook wat mooie sfeerbeelden op:
Nova Stoba by Barry B., on Flickr9. Uizicht vanuit het vakantie huisje op de berg die gedurende de vakantie allerlei andere hoedanigheden aan nam. Vond deze sfeervol: na een zomerse bui dampte de berg weer na in het doorbrekende zonnetje.
The mountain after summer rain by Barry B., on FlickrGraag jullie opmerkingen, of complimenten