Toon posts:

[Panasonic Plasma TV] Vlek op scherm, wat aan te doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schoonmaakster heeft een vervelende vlek op mijn plasma TV scherm achtergelaten. Zie foto's voor bijlage. Waarschijnlijk heeft ze water met een oplossing gebruikt en de coating laag vernield, ondanks een waarschuwing van mij om het scherm niet schoon te maken.

De schade zie je alleen in de spiegeling van het scherm, als je de TV aanzet zie je er gelukkig niks van.

Ik hoef deze vrouw natuurlijk niet meer in huis en heb het contract direct opgezegd, maar zit toch maar mooi met de schade.

Is er nog iets aan te doen om de schade te beperken?

http://imgur.com/a/F658P

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/F658P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 11:11 ]

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08-2025

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo'n vlekje heb ik in het klein op mijn huidige plasmascherm, en gaat niet meer weg.
Het is inderdaad de coating die is aangetast.
Kun je de schade niet verhalen op je schoonmaakster?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-01 12:58
Electra schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:26:
Kun je de schade niet verhalen op je schoonmaakster?
Zou ik zelf alsnog para van worden aangezien je natuurlijk sowieso te weinig krijgt om het te laten repareren plus je nooit meer een gelijkwaardig product terug kan kopen. Wordt ofwel een bagger LCD dan wel een dure OLED.

Iéts krijgen is uiteraard alsnog beter dan niets, dat wel.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:29:
[...]

Zou ik zelf alsnog para van worden aangezien je natuurlijk sowieso te weinig krijgt om het te laten repareren plus je nooit meer een gelijkwaardig product terug kan kopen. Wordt ofwel een bagger LCD dan wel een dure OLED.

Iéts krijgen is uiteraard alsnog beter dan niets, dat wel.
Schade verhalen? Reken maar, hier ben ik uiteraard mee bezig ... Maar dat duurt nog wel even. En net wat Brad Pitt zegt, je krijgt het nooit helemaal terug.

Is er een andere mogelijkheid? Het gehele scherm vervangen bij een TV reparatie shop?
Anders wordt het marktplaats, maar vraag me af of ik er in deze staat nog wat voor krijg ...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 12:09 ]

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 09:09
Had je een contract met de schoonmaker afgesloten? Zo niet, dan zou ik er niet meer op rekenen dat je daar de schade kunt verhalen.

Sowieso kun je in je contact gaan met je verzekeraar aangezien je zelf schade hebt.

Ik neem aan dat je een inboedelverzekering hebt.

Je verzekering handelt het dan af met haar verzekering als ze meespeelt.

Wellicht kun je ook van haar optiek een verhaal maken dat het een ongeluk was bij jou thuis. Drankje over de tv en zij maakte de tv direct schoon, helaas met een middeltje. (Ik neem even aan dat ze zwart werkt en niet een profi schoonmaker is)

Dan lossen de verzekeraars het wel op, jij moet dan een heel betoog aanleveren waarin je aangeeft hoe speciaal deze tv is en er niets bij in de buurt komt behalve een oled tv. Als je echt een goed verhaal hebt vergoeden ze die misschien wel volledig.

Als ze niet wil meewerken, dan zou ik bij je verzekeraar aangeven dat de eigenaren van de speelgoedmand de schade hebben veroorzaakt.