Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Gisteravond kreeg mijn Nexus 4 een nieuwe update binnen (nummer 5.1.1 wat hij volgens mij al had, maar ik had al gehoord dat het enkel een security bug fix was en het nummer niet zou ophogen). Na die update is mijn telefoon heel traag geworden, alsof er vanalles op de achtergrond aan het draaien is. Tijdens het typen bijvoorbeeld (in elke app) hapert hij vaak even (als ik dan gewoon door typ verschijnen er een tijdje later ineens 20 letters tegelijk in beeld). Ook is het accu verbruik enorm hoog. Vanochtend om 8 uur van de lader gehaald, en hij is nu al terug naar 30% (en verwacht het maar tot 11 uur uit te houden), terwijl ik letterlijk niks heb gedaan behalve Whatsapps en mail checken. Hij voelt ook erg warm af en toe.

In de accu log zie ik voornamelijk "Android system (7%)", "Google App (7%)" en "Android OS (5%)" als top verbruikers, maar 5 en 7% is nou ook niet bepaald veel dus ik snap het niet meer.

Hebben meer mensen last van dit probleem? Ik kan er verder niks over vinden...

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Precies hetzelfde probleem op mijn s4. Na de update zijn bijna alle apps zeer traag. Met Whatsapp dezelfde haperingen met typen. De back knop om bepaalde apps mee te sluiten werkt niet of maar af en toe. Echter was het niet de update naar 5.1.1 maar een andere tussentijdse update

edit: na 4x een herstart werkt hij weer prima :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 08:44 ]