Zoekveld voor laptop behuizing materiaal (metaal / plastic)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-04 12:05
Bij het zoeken van een laptop kan ik veel filteren met de pricewatch, maar wat resteert is de behuizing.

Dit is natuurlijk iets waarover meningen verdeeld zullen blijven: de verwachtingen zullen uiteenliggen van persoon tot persoon. Buigt het toetsenbord, trekt het scherm krom als je hem opent, drukt een muis / voeding in je laptoptas het scherm stuk, etc. Niet eenvoudig te beschrijven als spec dus, maar gelukkig zien we dit wel terug in reviews.

De afbeeldingen in de pricewatch helpen soms wel met het vinden van metalen behuizingen, maar niet altijd. Ik zou graag een filter veld gebruiken dat aangeeft van welk materiaal de zichtbare behuizing gemaakt is:
  • Volledig metaal
  • Volledig plastic
  • Plastic en metaal
(ik ga er van uit dat het chassis altijd metaal is, of is dat niet?)

Welk metaal het dan precies is, maakt voor mij nog niet uit. Het kunnen filteren scheelt al veel werk, met het ruime aanbod laptops.

[ Voor 3% gewijzigd door Barryke op 11-08-2015 09:25 ]

Error 304: Please hit any user to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Barryke schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:24:
Bij het zoeken van een laptop kan ik veel filteren met de pricewatch, maar wat resteert is de behuizing.

Dit is natuurlijk iets waarover meningen verdeeld zullen blijven: de verwachtingen zullen uiteenliggen van persoon tot persoon. Buigt het toetsenbord, trekt het scherm krom als je hem opent, drukt een muis / voeding in je laptoptas het scherm stuk, etc. Niet eenvoudig te beschrijven als spec dus, maar gelukkig zien we dit wel terug in reviews.

De afbeeldingen in de pricewatch helpen soms wel met het vinden van metalen behuizingen, maar niet altijd. Ik zou graag een filter veld gebruiken dat aangeeft van welk materiaal de zichtbare behuizing gemaakt is:
  • Volledig metaal
  • Volledig plastic
  • Plastic en metaal
(ik ga er van uit dat het chassis altijd metaal is, of is dat niet?)

Welk metaal het dan precies is, maakt voor mij nog niet uit. Het kunnen filteren scheelt al veel werk, met het ruime aanbod laptops.
toon volledige bericht
Hmm, op zich een goed idee, maar ik betwijfel of het wel goed te vinden is. Ik zet 'm op de ToDo-lijst om een keertje uit te zoeken.