Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptopje of toch een Xbox One aanschaffen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Wil graag wat games spelen, verder internetten e.d.
Eerder speelde ik veel NFS Most Wanted 2012, Minecraft, Battlefield 4, CS:GO
Bij nader inzien vind ik NFS Most Wanted 2012 en Battlefield 4 toch niet zo nodig.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?

Windows, maar Linux is ook geen probleem.

Wil je gamen? Ja, maar niet de allerzwaarste instellingen zijn een pre
Video's of foto's bewerken? Nee
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Ja

Wat is je budget?

500 Euro (dit is exclusief een evt. toekomstige ssd)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren ? Nee, wel voorkeur naar 15,6"

Ik zat zelf te denken aan een laptop met GT820M Graphics, maar weet niet of dat toereikend is,
weet ook niet of 8GB persee genoeg is, aangezien ik bijvoorbeeld bij de Mediamarkt alleen maar laptops zie met 4GB! Of is een XBOX ONE of iets anderes een betere keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 23:33 ]

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Waarom zet je geen PC in elkaar voor dat geld? Kan je eventueel nog langzaam upgraden naar betere specs.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een pc in elkaar steek ben ik veel meer kwijt, en heb eigenlijk de ruimte er niet voor. dan kom ik op mini itx uit (dan word de prijs erg hoog!) + nog de kosten voor een windows 10 licentie!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Een desktop neemt toch niet zo heel veel meer ruimte in dan een Xbox One? Je kan een prima systeem in elkaar zetten kijk hier maar eens tussen: [BBG] Instap- en basis minisysteem

Met een Xbox One limiteer je jezelf nogal en als je niet "mobiel" wilt zijn heeft een laptop imo weinig zin.

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit wat in. Zal die optie eens bekijken

Verwijderd

Topicstarter
XBOX ONE valt af, geprobeerd vandaag en ben niet zon console girl. Heb nu even een laptop te leen.
Een Lenovo G50-70 met 4GB RAM, 500GB HDD, Intel Pentium 3558U. En ik moet zeggen dat hij
Minecraft en CS:GO gewoon lekker draait zonder probs. Hoe kan zon simpele cpu zo goed draaien ?
Of zie ik weer iets over het hoofd!

• VluggeJ4pie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-10 12:43
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:32:
XBOX ONE valt af, geprobeerd vandaag en ben niet zon console girl. Heb nu even een laptop te leen.
Een Lenovo G50-70 met 4GB RAM, 500GB HDD, Intel Pentium 3558U. En ik moet zeggen dat hij
Minecraft en CS:GO gewoon lekker draait zonder probs. Hoe kan zon simpele cpu zo goed draaien ?
Of zie ik weer iets over het hoofd!
Dat komt omdat beide games grafisch totaal niet zwaar zijn. Gooi de render distance van minecraft maar eens volledig open en anti alliasing bij CSGO maar een open dan zul je zien wat er gebeurt 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Yes... dan houd het beeld op. haha., maar of die "verbetering" een bult geld waard is. Tja.. mijn gevoel zecht van niet
Pagina: 1