Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Ik zoek een?
Een smartphone met een degelijke camera om goede foto's te kunnen maken.
Ik heb jarenlang een HTC gehad en neig daarom naar de M9, maar weet niet hoe het zit met de huidige foto kwaliteit ten opzichte van de Samsung S6 en de iPhone 6

Wat is je budget?
Nieuw abbo met bijbetaling tot +-300, niet zozeer van toepassing

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Foto's maken voor werk (simpele shots van cafe's en slijters waar ons bier word geschonken bijvoorbeeld)
Verder de gebruikelijke dingen, whatsapp, facebook, en verdere randzaken die je met een telefoon doet

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat eigenlijk snel uit naar HTC omdat ik altijd erg blij ben met Sense en Touchwizz altijd een gedrocht heb gevonden. iPhone kwam gewoon nooit ter sprake, maar mijn vriendin is er erg blij mee en het kan toch wel een leuke verandering zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het met de M9 in huidige configuratie met betrekking tot snelheid, warmte en voornamelijk camera kwaliteit ten opzichte van de Samsung S6 en de iPhone 6 (die natuurlijk maar 8 Megapixel heeft)

Oh en wat biedt de S6 Edge meer/minder ten opzichte van de reguliere S6

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:43
Voor zover ik begrepen heb zijn de kwaliteit van de camera, de warmteontwikkeling en de snelheid met een aantal updates sterk verbeterd. Je zou het M9-forum hier eens op na kunnen slaan.

Dat gezegd hebbende, denk ik dat de Samsung Galaxy S6 nog steeds de beste camera heeft, voor zowel donkere als lichte situaties, maar de iPhone 6 zal niet ver achter liggen. Grote kans overigens dat de iPhone 6S (die komt over ongeveer een maand, dus weet niet of je kunt wachten) nog weer betere foto's zal maken (dit is uiteraard koffiedik kijken).

Ik ben over gestapt van de HTC One (M7) naar de iPhone 6 Plus en heb nog geen moment spijt gehad van mijn switch van Android naar iOS. Het is wat beperkter, maar ik heb er geen last van. Juist de camera was voor mij een reden om over te stappen. Voor de dingen die jij er mee wilt doen, zijn volgens mij tegenwoordig alle drie de telefoons meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Op de meeste review sites noemen ze de camera van de Samsung S6 de beste camera op een smartphone tot nu toe.

Vooral door de apperture size (1.9) schijnt deze nu ook in minder licht uitstekende plaatjes te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Ja wachten op de iPhone 6S denk ik mogelijk ook aan, maar het vervelende daaraan weer is dat het prijskaartje drastisch omhoog zal gaan.
Ook ben ik wel benieuwd wat HTC nog in de planning heeft.

Hoe zit het met touchwizz tegenwoordig is het nog steeds zo'n gedrocht als op de S4?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01-2018
Rubman schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:28:
Ja wachten op de iPhone 6S denk ik mogelijk ook aan, maar het vervelende daaraan weer is dat het prijskaartje drastisch omhoog zal gaan.
Ook ben ik wel benieuwd wat HTC nog in de planning heeft.

Hoe zit het met touchwizz tegenwoordig is het nog steeds zo'n gedrocht als op de S4?
Nee zeker niet, strak en duidelijk naar mijn mening.
Natuurlijk niet de ideale launcher uiteraard maar wel veel moderner dan Sense wat nu toch wel wat gedateerd begint te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01-2018
Pagina: 1