Vorig jaar heb ik op Curacao een Samsung LED TV gekocht (UN32EH4000F, made in Mexico). Nu zijn we terugverhuisd naar Nederland en wil ik deze aansluiten op mijn XS4all-tv kastje. Ik krijg dan de melding "Mode not Supported. Resolution not supported. Check the resolution of the external device." De installateur van XS4ALL had deze melding nog nooit gezien en kom hem niet verhelpen. De box van XS4ALL (een Arcadyan MB2260) is aangesloten via een HDMI-kabel en staat op een gangbare resolutie ingesteld (1080p), die de tv aan zou moeten kunnen. Ik heb inmiddels de firmware van de tv geupdate, maar dat heeft ook niet geholpen.
Zou iemand enig idee hebben waar het probleem in zit? De Samsung helpdesk suggereert een nieuwe HDMI-kabel aan te schaffen, maar dat zal het probleem niet oplossen, denk ik. Ik dacht zelf aan een mogelijk probleem met het aantal Hz dat gebruikt wordt, maar de tv zou zowel 50 Hz als 60 Hz aan moeten kunnen...
Ik hoop dat iemand een suggestie heeft, zodat ik weet of de tv nog te redden is of dat ik een nieuwe zou moeten kopen (hoop het niet...)
Zou iemand enig idee hebben waar het probleem in zit? De Samsung helpdesk suggereert een nieuwe HDMI-kabel aan te schaffen, maar dat zal het probleem niet oplossen, denk ik. Ik dacht zelf aan een mogelijk probleem met het aantal Hz dat gebruikt wordt, maar de tv zou zowel 50 Hz als 60 Hz aan moeten kunnen...
Ik hoop dat iemand een suggestie heeft, zodat ik weet of de tv nog te redden is of dat ik een nieuwe zou moeten kopen (hoop het niet...)