Toon posts:

Serienummer op voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor de vraag.

Heeft een voeding en nummer per verpakking? Ik heb een recent gekochte voeding die kapot gegaan is. Na contact met de leverancier bleek dat reparatie mogelijk 2 weken kan duren.
Een vriend had als idee een nieuwe te sturen en dan de defecte retour te sturen. Dit doet hij vaker bij de mediamarkt met kleine dingen.

Nu klinkt dit aantrekkelijk, aangezien het wat sneller gaat. Maar staat er geen code op dat ze kunnen zien dat het niet dezelfde voeding is als geleverd?

Thanks

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:11:
Een vriend had als idee een nieuwe te sturen en dan de defecte retour te sturen. Dit doet hij vaker bij de mediamarkt met kleine dingen.
Ik... Eh... Wat? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja als een usb kapot was, haalt hij dezelfde, en brengt zijn defecte terug dat hij kapot was.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Dit is natuurlijk niet helemaal legaal en zou dat ook niet hier gesproken mogen worden.

Thomg, wat meneer bedoelt is dat hij een nieuwe (dezelfde) voeding koopt in de winkel en de OUDE voeding terug brengt (met het nieuwe bonnetje) "hij is defect".
Dit om een periode van twee weken te omzeilen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Dat werkt in ieder geval niet, ze hebben serienummers.

Aardig op m'n flikker gekregen van 4launch toen ik de verkeerde dozen terugstuurde, doen ze erg moeilijk over.

[ Voor 34% gewijzigd door Thomg op 10-08-2015 20:21 ]

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40

Cheezus

Luiaard

Het valt ook wel op als je 'net gekochte' voeding al vol stof zit.. Gewoon rustig je garantie afwachten dus, en niet de boel proberen op te lichten.

Verwijderd

Topicstarter
Ah okay. Excuses voor het vragen
Dan stuur ik de nieuwe gwn terug voor het geld zodra ik mijn eigen weer ontvang.

Echter het naaien van andere valt wel mee, aangezien de defecte voor hun ook terug gestuurd wordt.

Maar ik weet voldoende. Bedankt.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Neen ik las het in de zin van "terugbrengen onder het mom van bedenktermijn", maar na het nog een keer te lezen paste ik het meteen weer aan ;)

Verwijderd

Welke voeding is het? Sommige fabrikanten bieden omruil garantie aan. Ook al heb je in principe niks met de garantie via de fabrikant nodig, sowieso de eerste twee jaar niet, het kan bij sommige fabrikanten wel een veel betere optie zijn door de hele goede service welke sommige fabrikanten leveren.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
en anders kan je er 1 bij de ene winkel kopen. die na 1 week terug sturen omdat hij niet voldoet aan de eisen. en dan eventueel in een andere winkel nog een andere te bestellen. zo kan je de 2 weken overbruggen mochten ze geen omruil garantie te hebben. of gewoon 1 kopen. en daarna verkopen. of als backup houden.(dit is overig de nette manier).
Pagina: 1