Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paper jam-probleem Samsung laserprinter

Pagina: 1
Acties:

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Beste tweakers,

Ik heb een Samsung ML-2240 laserprinter gekregen van vriend. Hij heeft deze printer gewoon werkend getest, maar bij mij heb ik een heel raar probleem. Iedere keer als ik iets print, ook al is het maar één vel, pakt hij halverwege het printen van het eerste vel een tweede vel, blijft het eerste vel aan het eind klem hangen in de printer en het tweede vel zit ergens halverwege vast.

Die vriend zei toen dat ik bij de printerinstellingen de optie "Afdrukken zodra de laatste pagina in de wachtrij is geplaatst" aan moest zetten. Toen ik dit deed printte hij inderdaad gewoon normaal. Van het weekend heb ik er nog een vel mee geprint en die kwam er gewoon goed uit. Nu wil ik weer wat printen maar het zelfde probleem is weer terug terwijl die optie nog aan staat. Ik heb het papier-pak-ding al schoongemaakt, ik gebruik gewoon standaard 80gr office papier. Ik heb ook getest met mijn andere computer over het netwerk, zelfde probleem. Iemand enig idee waar dit door komt en wat ik er aan kant doen? Bij voorbaat dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Skatespeare op 10-08-2015 18:03 ]