Goededag.
Ik ben bezig met een pc samenstellen en zou daar graag advies over willen.Ik dacht zelf ongeveer aan dit:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste voor de Pc is dat deze Guild wars 2 zo mooi mogelijk(ultra/high) spelen met nog een redelijke FPS. De rest is wat ik op de pc draai is geen probleem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 tot 1000 euro inclusief verzend. Er is wel wat spelling in als het zorgt dat de pc nog een jaar langer mee kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord. Heb ook nog een seagate HD in mijn oude pc zitten van 1TB die ik mogelijk mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor is wat ik las het bealngrijkste bij GW2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik geloof dat een intel processor het beste is voor GW2? Anders is dit niet belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra eisen. Een stille pc is altijd lekker. Groote maakt niet echt uit.
Ga je overklokken?
Ben hier een leek in. Als het makkelijk gaat en nodig is zal ik het proberen te leren, maar als het niet nodig is graag.
Ik ben bezig met een pc samenstellen en zou daar graag advies over willen.Ik dacht zelf ongeveer aan dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 260,60 | € 260,60 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X HAWK | € 168,50 | € 168,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10F/8 | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Akasa AK-ICR-14 USB 3.0 Internal 6-Port Card Reader | € 21,50 | € 21,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,40 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste voor de Pc is dat deze Guild wars 2 zo mooi mogelijk(ultra/high) spelen met nog een redelijke FPS. De rest is wat ik op de pc draai is geen probleem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 tot 1000 euro inclusief verzend. Er is wel wat spelling in als het zorgt dat de pc nog een jaar langer mee kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord. Heb ook nog een seagate HD in mijn oude pc zitten van 1TB die ik mogelijk mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor is wat ik las het bealngrijkste bij GW2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik geloof dat een intel processor het beste is voor GW2? Anders is dit niet belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra eisen. Een stille pc is altijd lekker. Groote maakt niet echt uit.
Ga je overklokken?
Ben hier een leek in. Als het makkelijk gaat en nodig is zal ik het proberen te leren, maar als het niet nodig is graag.