Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop is voornamelijk voor de opleiding Communicatie en Multimedia Design aan het HVA. Hier gebruiken ze veel adobe progamma's. Ook wil ik de laptop thuis gebruiken voor films en games etc.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik wil deze meenemen. 15,6 inch is dus de ideale maat. Accuduur maakt niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar het liefst geen apple producten.
Zelf ben ik al op deze laptop uitgekomen: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967
Deze laptop omdat hij goede specificaties heeft en een mooi prijsje. Ook zit ik eraan te denken om de HDD te vervangen door de crucial bx100. Of kan deze laptop een hdd caddy aan?
Of is het handig om nog een jaartje aan mijn Lenovo z580 te hangen en daar een ssd in doen en dan volgend jaar een nieuwe kopen?
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop is voornamelijk voor de opleiding Communicatie en Multimedia Design aan het HVA. Hier gebruiken ze veel adobe progamma's. Ook wil ik de laptop thuis gebruiken voor films en games etc.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik wil deze meenemen. 15,6 inch is dus de ideale maat. Accuduur maakt niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar het liefst geen apple producten.
Zelf ben ik al op deze laptop uitgekomen: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967
Deze laptop omdat hij goede specificaties heeft en een mooi prijsje. Ook zit ik eraan te denken om de HDD te vervangen door de crucial bx100. Of kan deze laptop een hdd caddy aan?
Of is het handig om nog een jaartje aan mijn Lenovo z580 te hangen en daar een ssd in doen en dan volgend jaar een nieuwe kopen?
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door The-Doctor op 10-08-2015 15:03 ]