Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een snelle en betrouwbare basis pc, voor Windows 10, die vooral gebruikt wordt voor office pakket (veel tegelijk open - Outlook, Excel, Word), zakelijke administratie, lichte fotobewerking, muziek en film (HD) streaming, surfen. Geen gaming en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs circa €450, zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht nog een optische drive die ik nog heb liggen, verder geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu ingezet op een intel i5, met gebruik van GPU. Omdat ik er niet mee zal gamen zal een losse videokaart niet nodig zijn? Hij moet wel 'future proof' zijn, d.w.z. hij moet de komende 5 jaar zonder problemen en zonder groot verlies van snelheid doorkomen. Grote opslag (meer dan 250GB) is niet nodig, wel mogelijkheid om in toekomst alsnog een HDD in te bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel betrouwbaar maar daar heb ik niet echt inzicht in..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet redelijk klein (vandaar nu keuze voor micro ATX) en stil zijn, maar vooral stabiel en betrouwbaar vanwege administratie. Verder redelijk energiezuinig, hij moet vaak in slaapstand om snel weer gebruikt te kunnen worden (pc zal vaak hele dag aan staan). LAN, geen wifi nodig.. Verder is een snel systeem dat weinig hapert altijd fijn te gebruiken
Ga je overklokken?
Nee
Heb ik hiermee een betrouwbaar systeem te pakken dat de komende jaren goed blijft draaien? Hoor graag jullie advies!
Verder ben ik nog opzoek naar een (kleurgetrouw) 24' HD scherm, rond de €150.
Bedankt alvast!
Ik ben op zoek naar een snelle en betrouwbare basis pc, voor Windows 10, die vooral gebruikt wordt voor office pakket (veel tegelijk open - Outlook, Excel, Word), zakelijke administratie, lichte fotobewerking, muziek en film (HD) streaming, surfen. Geen gaming en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs circa €450, zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht nog een optische drive die ik nog heb liggen, verder geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu ingezet op een intel i5, met gebruik van GPU. Omdat ik er niet mee zal gamen zal een losse videokaart niet nodig zijn? Hij moet wel 'future proof' zijn, d.w.z. hij moet de komende 5 jaar zonder problemen en zonder groot verlies van snelheid doorkomen. Grote opslag (meer dan 250GB) is niet nodig, wel mogelijkheid om in toekomst alsnog een HDD in te bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel betrouwbaar maar daar heb ik niet echt inzicht in..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet redelijk klein (vandaar nu keuze voor micro ATX) en stil zijn, maar vooral stabiel en betrouwbaar vanwege administratie. Verder redelijk energiezuinig, hij moet vaak in slaapstand om snel weer gebruikt te kunnen worden (pc zal vaak hele dag aan staan). LAN, geen wifi nodig.. Verder is een snel systeem dat weinig hapert altijd fijn te gebruiken
Ga je overklokken?
Nee
Heb ik hiermee een betrouwbaar systeem te pakken dat de komende jaren goed blijft draaien? Hoor graag jullie advies!
Verder ben ik nog opzoek naar een (kleurgetrouw) 24' HD scherm, rond de €150.
Bedankt alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | MSI H81M-E34 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 350W | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Transcend RDF5 USB3.0 Card Reader | € 6,05 | € 6,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 442,85 | |