Ik heb recent een service afgenomen van een externe partij, avanset.com.
avanset.com bied een bepaalde service aan die per maand, kwartaal, halfjaar & jaar afgenomen kan worden.
Deze service had ik maar 1 maand nodig dus heb hierbij gekozen voor het maandelijkse plan, hierbij natuurlijk even de policy doorgelezen of er een minimum aan zat, dit heb ik niet kunnen vinden.
Nu een paar weken later wil ik het hele gebeuren annuleren en heb hiervoor dus een verzoek ingestuurd.
Hierbij moet een formulier geupload worden met wat informatie.
Na dit gedaan te hebben is het akkoord gegaan en krijg ik de volgende melding op mijn profiel:
Na enig heen en weer gemail krijg ik een linkje naar hun FAQ waarin het volgende staat: http://www.avanset.com/support.html
Echter heb ik de FAQ niet gelezen want ik had geen vragen, en heb hier ook geen akkoord op hoeven geven.
Tijdens het betaalproces ben ik hier ook niet op gewezen.
Ik heb dit hele gebeuren gelukkig wel betaald met CC om nog iets te hebben om op terug te vallen.
Nu is mijn vraag, kan ik hier nog iets tegen doen of zal ik het verder naar mijn CC maatschappij moeten doorsturen om van deze praktijk af te komen zonder verdere kosten, of ben ik gewoonweg de sjaak?
Het bedrijf is trouwens gevestigd in Engeland.
avanset.com bied een bepaalde service aan die per maand, kwartaal, halfjaar & jaar afgenomen kan worden.
Deze service had ik maar 1 maand nodig dus heb hierbij gekozen voor het maandelijkse plan, hierbij natuurlijk even de policy doorgelezen of er een minimum aan zat, dit heb ik niet kunnen vinden.
Nu een paar weken later wil ik het hele gebeuren annuleren en heb hiervoor dus een verzoek ingestuurd.
Hierbij moet een formulier geupload worden met wat informatie.
Na dit gedaan te hebben is het akkoord gegaan en krijg ik de volgende melding op mijn profiel:
Natuurlijk was ik verbaasd hierover en heb direct de support gemaild met hoe dit zat.Thank you for completing the Step1 in the subscription cancellation process.
A subscription cancellation link will be available in your login once the minimum duration is reached. Please check back when this period, which ends on Oct,29, is over.
Please note that the minimum duration to cancel the subscription is 3 months. Please read our billing policy here.
If you want to cancel your Subscription immediately then you will need to pay a one time handling fees for 59.99$. Click Here to Pay Now
Na enig heen en weer gemail krijg ik een linkje naar hun FAQ waarin het volgende staat: http://www.avanset.com/support.html
En volgens de policy : http://www.avanset.com/billing-policy.htmlYes, you can cancel your subscription from the website member area by clicking on account setting and updating your subscription status to cancel from there. However monthly subscription you will need to continue for at least 3 months according to the rules of X Billing Policy before being able to cancel it
Zonder enig tijdstip eraan, dus redelijkerwijs 1 maand afnemen = 1 volledige maand betalen, geen probleem.Customer Hereby Agrees to the minimum Duration of Cancellation for Subscription.
Echter heb ik de FAQ niet gelezen want ik had geen vragen, en heb hier ook geen akkoord op hoeven geven.
Tijdens het betaalproces ben ik hier ook niet op gewezen.
Ik heb dit hele gebeuren gelukkig wel betaald met CC om nog iets te hebben om op terug te vallen.
Nu is mijn vraag, kan ik hier nog iets tegen doen of zal ik het verder naar mijn CC maatschappij moeten doorsturen om van deze praktijk af te komen zonder verdere kosten, of ben ik gewoonweg de sjaak?
Het bedrijf is trouwens gevestigd in Engeland.
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 10-08-2015 14:38 ]