Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IP adres van mijn vorige woonadres.

Pagina: 1
Acties:

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Ik wil graag weten wat mijn IP adres was op mijn vorige huisadres. Waar kan ik dit zien?

Mijn router is een Zyxel-P-2812HNU-F1. En ik gebruik Windows7-x64.

In mijn router kan ik dit nergens vinden. gegevens voor de her-aansluiting (router disconnect reconnect) zijn er niet. Of ik kijk verkeerd.
Mijn bittorrent bij voorbeeld (qbittorrent) logt alleen mijn externe IP van de meest recente torrent-sessie.

De windows event logs word ik ook niet veel wijzer van, tenzij ik weet waarnaar ik kan zoeken.

Alvast bedankt.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:44

MsG

Forumzwerver

Je zou bij de Tweakers inlog sessies kunnen kijken.

Hoe lang geleden ben je verhuisd?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik denk nergens, maar wat wil je daar mee bereiken ?
Je kunt je ip niet opnieuw instellen, en er zijn eigenlijk ook practisch geen websites/apps die dat eisen

Overigens is het helemaal niet zeker dat je maar 1 ip adres hebt gehad op je vorige adres.

[ Voor 22% gewijzigd door heuveltje op 10-08-2015 14:12 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

Just curious, waarom wil je dit weten?

Als je zelf je ip adres niet hebt opgeschreven zou je het niet echt ergens kunnen terugvinden. behalve als je nog een sessie hebt met facebook:

https://www.facebook.com/...ity&section=sessions&view

Hoi.

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
via je google-account kun je ook de inlog-ip's inzien....

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
basdej schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:11:
Just curious, waarom wil je dit weten?

Als je zelf je ip adres niet hebt opgeschreven zou je het niet echt ergens kunnen terugvinden. behalve als je nog een sessie hebt met facebook:

https://www.facebook.com/...ity&section=sessions&view
Ik zou op dit moment niet weten waarvoor ik dit ooit nodig zou hebben, maar ik kan me voorstellen dat het bij gelegenheid best eens aardig kan zijn, ik wist niet dat dit er was. Hoe had ik daar achter kunnen komen? In het hoofdstuk FAQ vind ik er niets over.

Dan de titel "open staande sessies". Misschien een domme vraag, maar ik zie even niet wat onder dat "open staande" moet worden verstaan. Ik zie in mijn lijst een zeer klein aantal sessies staan die tot ongeveer een jaar geleden teruggaan. Niet verder terug dan dat jaar en ik heb in het afgelopen jaar veel meer sessies gehad waaraan ik heb deelgenomen. Kan ik die ook terugzien? Want ik kan me voorstellen dat de topicvraagsteller hier niet zoveel aan heeft. Hetgeen me dan leidt tot de vraag wat hier het nut van is. Kortom, wie helpt me uit de droom? Wat staat er nou in die lijst en wat niet. Misschien is het allemaal heel eenvoudig en logisch als iemand het me uilegt, maar ik ben hier even het spoor bijster.

Edit:
Er zijn fora, o.a. chelloo.com waar een forum deelnemer eindeloos z'n ip-adressen terug kan zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Techneut op 10-08-2015 18:45 ]

• liedetector
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-11 09:40
Niet jezelf ooit van het ene mailadres naar het andere gemailt? dan kan je in de header kijken
Pagina: 1