Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30
Ik zoek een?
oplossing om mijn iphone muziek/internetradio te kunnen streamen binnenshuis én buitenshuis.

Wat is je budget?
Ik wil er een 200 tot 300€ aan besteden, 2de hands mag.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het doel is dus om binnen wat muziek te kunnen spelen, veelal meer voor achtergrond. Leuk zou zijn dat er een centraal punt is waar de iphone mee connecteerd, en ik eerst 1 box ergens neerplant. Die box zou ook wireless moeten zijn, want als er buiten een feestje is, of ik 's avonds rustig zit, zou zo een achtergrond muziekje ook leuk zijn. En dan wil je niet sleuren met kabels. Dat centrale ding zou handig zijn, omdat ik dan later kan uitbreiden.. Dan kan je een box in de living zetten en eentje in de keuken bij met dezelfde muziek op.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht aan een Sonos Play:3 maar ik weet dus niet als dat aan mijn vereisten voldoet. Ik vermoed het niet, want het heeft geen batterij. Ik zoek het iets meer mobieler, tenzij de centrale unit, die mag vast blijven staan.

Welke vragen heb je hier nog over?
Vragen niet, maar ik ben geen audifiel. Ik hoor wel verschil tussen mooie heldere klanken, maar niet om daarvoor 1200€ te gaan besteden. Ik wil gewoon een degelijk klinkend apparaat dat bij een beetje volume niet direct begint te vervormen.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 12:15
kazzzdafke schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:59:
Ik hoor wel verschil tussen mooie heldere klanken...
Knap >:)

Helemaal draadloos kan zeker, dan zit je veelal naar apparaten te kijken die op batterij werken. Als je in de Pricewatch dat criterium instelt kom je op de volgende lijst uit.