Naam topicstarter in koptekst

Pagina: 1
Acties:

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik krege net een ideetje:
Zou het niet handig zijn als er bij de naam van degen die het topic start iets van topicstarter komt te staan, ik bedole dus op de plaats waar bij modjes Mod blabla staat?
Dit lijkt me vooral makkelijk bij van die lange topcis waarin je soms halverwege begint te lezen, en dan niet precies weet wie hem gestart heeft (ja, ik weet het het staat bij de lijst van alle topics, maar las ik zo lang zit te lezen onthoud ik die naam echt niet :P )...
Ik vroeg me af wat jullie er van dachten, EN of dit realiseerbaar is (ik weet namelijk zelf geen zak van programmeren, server load, etc...)

Ik lees het wel!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien in de titel, omdat je die wel op elk gedeelte van de page ziet. Qua serverload maakt het bijna nix uit, het is te verwaarlozen bedoel ik dan.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zat ik ook al over te denken, maar ik denk toch niet dat het gebeurt. :)

• Ares
Als we nou met z'n allen een handtekening aktie opzetten krijgen we Femme misschien zo ver :P

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Op maandag 18 juni 2001 19:41 schreef Ares het volgende:
Als we nou met z'n allen een handtekening aktie opzetten krijgen we Femme misschien zo ver :P
Denk dat je die handtekeningen beter in kan leveren bij Arjen of Jorma :)
Maareuh, is misschien wel handig.

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Naam kun je toch ook zien wie er bovenaan gepost heeft :?
Of in de forumindex staat de topicstarter er ook bij! :?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 18 juni 2001 19:41 schreef Ares het volgende:
En nu maar wachten op Havana met zn standaard botje als de naam 'Femme' valt... >:) ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je moet alleen niet vergeten, dat het programmeer technisch niet triviaal is.

De kans dat het erin komt is niet zo heel groot lijkt me.

Het idee ansich is wel leuk.

• Palomar
  • Niet online
ik vind het ook wel een goed idee.. ik heb ook wel es dat ik niet meer weet wie de topicstarter is en dan moet je weer helemaal naar boven scrollen en vervolgens moet je weer gaan zoeken waar je ook nou weer gebleven was :P

misschien is het nog wel handiger als de naam van de topicstarter in de betreffende thread ewoon een ander kleurtje krijgt; springt ie dr meteen duidelijk tussen uit :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 22:43
Erg goed idee!

• Ares
Op maandag 18 juni 2001 22:35 schreef Mastermind het volgende:
Naam kun je toch ook zien wie er bovenaan gepost heeft :?
Of in de forumindex staat de topicstarter er ook bij! :?
Zoals ik al zei, het gaat mij erom dat het handig is in lange topics, als je dus op blz 10 zit ofzo, is het niet zo handig om weer pagina 1 te moeten laden...
Ik ben nl maar modemmer :(
En emt een limiet van een half uur per dag (denken pappa en mamma >:) ) moet je de tijd goed benutten :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mijn ervaring is, dat het bij pagina10 meestal niet echt perse meer met de topic-starter te maken heeft ;)

• Ares
Sosm wel, soms niet, hangt een beetje van het topic af..

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In asp:
code:
1
response.write "<title>"&RsThread("titel")&" - "&RsUsr1("nickname")&"</title>"

En PHP is beter mooier en sneller en al die shit, dus dat kan makkelijk, desnoods alleen de naam van de topicstarter een andere kleur, rood ofzo, dat staat gewoon beter.

Mijn idee: maak het in ieder geval een optie in Topix, en gebruik het zowieso op GoT.
Pagina: 1