Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Extreme

Pagina: 1
Acties:

• Twan85
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-02-2025
Heeft iemand enig idee wanneer dit moederbord op de markt zal komen?

Het staat niet in de pricewatch (zelfs niet als verwacht) nog op de site van Asus, maar bij de bekendmaking van de Z170 mobo's werd hij wel vermeld.

Hij is onder andere op dit plaatje te zien:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/07/ASUS-ROG-Maximus-VIII-Extreme-and-ASUS-ROG-Maximus-VIII-Hero-635x662.jpg

Heb zelf al een tijdje rond gezocht op het internet, maar kan geen informatie vinden over waarom hij er nog niet is, of wanneer hij zou moeten komen. Ik vraag het me af omdat ik een pc voor iemand aan het samenstellen ben en die wil ontzettend graag (sinds hij dit bij X99 Rampage V Extreme heeft gezien) een ROG bord met OC-Panel. Nu zijn de OC-Panels ook los te koop ivm. compatibiliteit met andere moederborden, maar volgens een filmpje dat ik op YouTube vond zou de Maximus VIII Extreme met een nieuwe versie (de OC-Panel II) moeten komen.

Ik hoop dat er tweakers zijn die meer hierover weten of kunnen vinden...

Met vriendelijke groet,

Twan85

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Toevallig ook aan Asus zelf gevraagd? Als er iemand is die het weet, dan Asus wel...

• Twan85
Nee dat niet, wel op de site gekeken maar ben geen contact info tegen gekomen...

Verwijderd

Op welke site heb je gekeken???????
http://www.asus.com/nl/support/CallUs
ps. dat koste welgeteld 2 seconden..........

• Twan85
Hmm, wellicht nog slaapdronken geweest en er overheen gekeken :P Thnx voor de hulp @E65!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:39
Ik heb hem gewoon bij Azerty besteld! de Hero dan.

de Extreme wachten ze altijd even mee een maandje ofzo.
Meestal halen ze nog eerst een paar grote overclock records en dan hebben ze free reclame en brengen ze hem uit.

Ik moet zeggen dat het VRM gebied bijna identiek aan de z170 Deluxe is.
Ik weet niet waarvoor je hem wil kopen maar kwa normale OC (water lucht) gaat dit niet heel veel verschillen. (behalve de gimmicks voltage punten / OC panel ect.) net alsof je elk moment van de dag je OC gaat aanpassen :9

[ Voor 111% gewijzigd door FNale op 11-08-2015 16:18 ]

Pagina: 1