Toon posts:

Weer n topic dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje aan McVirusS. Je gooit mn topic over fotosoep dicht. Het enige wat ik vraag is hoe je zo'n balk op voor je site maakt en of je dat beter met PSP of fotosoep kunt doen. En dan gooi jij er een slotje op. Jij bent ook een mooie !!! Heb ik nog geen antwoord op mn vraag.

En zo'n antwoord als koop een boek heb ik niks aan, aangezien ik eerst wil weten of ik beter fotoshop of psp kan gebruiken.

Dat jij alles denkt te weten kan ik ook nie helpen. :r :r

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, als je op een Webdesign forum een vraag gaat stellen over het tekenen van een balkje in Photoshop, dan kun je er natuurlijk op rekenen dat het op slot gaat. Laatst presteerde iemand het zelfs te vragen hoe je een vierkantje in Photoshop moet tekenen :)

Het antwoord dat je een boek of een tutorial moet lezen is volkomen terecht, dus waarom doe je dat niet gewoon? Bovendien moet je met de online Help van Photoshop al een heel eind komen. En uiteraard heb je Photoshop netjes officieel in de winkel gekocht, dus je hebt ook een mooie handleiding erbij >:) Daar staat een heleboel in om aardig mee op weg te kunnen raken.

Tutorials over Photoshop zijn legio, dus zoek gewoon eens met www.google.com. Heel erg veel succes :)

Tot slot nog een kleine tip: pas je stijl een beetje aan :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Jah maar ik ben mijn handleiding kwijt *D.

Maar topics mogen ook best wel wat minder snel geclosed worden hoor...

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik vind dat je gewoon antwoord moet geven, hij stelt een vraag en dan zullen de meeste tweakers wel zo goed zijn om die te beantwoorden.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
We zijn hard bezig om een beetje kwaliteit te verhogen in W&G....helaas strookte jouw post met dat beleid......was nogal een onzinnige vraag.......eentje die niet te beantwoorden was......is kwestie van lang veel dingen uitproberen.....ervaring en inzicht dus.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

OK, het is misschien een beetje een domme vraag, maar om er meteen een slotje op te doen :?

[offtopic mode]
heej, exirion, waarom is de matrix bril weg?
[/offtopic mode]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 20:52 schreef dawuss het volgende:
[offtopic mode]
heej, exirion, waarom is de matrix bril weg?
[/offtopic mode]
Ehm... zonder bril is ze toch mooier vind ik :)
Ze heeft hertenoogjes O+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

haha, dat had ik ook met jessica alba. Daarom maar zo'n usericon met en zonder bril ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
//offtopic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.