Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF linkjes?

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
nieuws: Lek in 4g-modem maakte Windows-laptops kwetsbaar voor niet-verwijderbare malware

FYI; men linkt naar een PDF maar volgens mij zijn echt niet alle Tweakers up to date met hun browser zoals bijvoorbeeld gemeld in nieuws: Mozilla verspreidt patch voor exploit in pdf-viewer Firefox

Ik vraag me dan ook af of T.net niet een verantwoordelijkheid moet nemen om PDF-links (tijdelijk) te voorzien van een waarschuwing; niet dat DEF CON een onbekend fenomeen is maar je kan ook de conspiracy bedenken dat juist die personen een extra visje willen vangen door het verspreiden van bepaalde documenten om hier volgend jaar over te vergaderen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik was vergeten om het gebruikelijke (pdf) bij de link te zetten, dank voor de opmerkzaamheid :)

Tenzij je uiteraard bedoelde of we pdf's van DEF CON zouden moeten linken. Mja, het is relevante en belangrijke informatie voor het artikel, maar een waarschuwing plaatsen op basis van iets dat je zelf terecht aanmerkt als 'conspiracy' vind ik een beetje ver gaan eigenlijk. Zo kun je dat bij elk linkje doen, want veel sites verspreiden wel een keer malware immers.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Misschien moet ik mezelf verder duiden; de vulnerability omtrent PDF's bestaat. Ik wil zeker niet dat T.net als censorship gaat optreden maar inderdaad de link (PDF) of de opmerking (extern), zou voor een aantal mensen geen overbodige informatie zijn.

We zitten (nog) niet allemaal op een veilige versie van browser/plugin en dit voorkomt mogelijk later topics dat Tweakers linkt naar content met malware/rotzooi.

De vraag is inderdaad hoe je hiermee moet omgaan; op internet moet iedereen zichzelf kunnen handhaven. Aan de andere kant zijn we een community met enig gevoel voor verantwoording.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof