Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem vooral gaan gamen. Denk dan aan games als Battlefield hardline en arma 3. Ook wil ik de PC voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk onder €500 blijven, maar als ik voor een paar tientjes meer krijg is dat geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en een Windows 8.1 key.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik redelijke gpu en CPU nodig heb. Gezien mijn budget denk ik dat er geen ssd in komt of word dit toch wel echt aangeraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart heb ik het liefst AMD maar als ik een beter systeem krijg met een GeForce kaart mag dat ook.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel maar ik denk dat ik dat pas doe als ik een nieuwe koeler heb voor de fx6300.
Dit is het met lijstje wat ik heb gevonden:
Ik kan ook ipv de fx6300 een x4 860k doen met bijbehorend moederbord en dan een r9 380 of vormt de processor dan een bottleneck?
Alvast bedankt.
Ik wil met dit systeem vooral gaan gamen. Denk dan aan games als Battlefield hardline en arma 3. Ook wil ik de PC voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk onder €500 blijven, maar als ik voor een paar tientjes meer krijg is dat geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en een Windows 8.1 key.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik redelijke gpu en CPU nodig heb. Gezien mijn budget denk ik dat er geen ssd in komt of word dit toch wel echt aangeraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart heb ik het liefst AMD maar als ik een beter systeem krijg met een GeForce kaart mag dat ook.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel maar ik denk dat ik dat pas doe als ik een nieuwe koeler heb voor de fx6300.
Dit is het met lijstje wat ik heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 86,20 | € 86,20 |
| 1 | Asus M5A78L-M LE | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | MSI R7 370 2GD5T OC | € 155,- | € 155,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ITX (Windowed) | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | G.Skill Value F3-10600CL9S-8GBNT | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 486,76 | |
Ik kan ook ipv de fx6300 een x4 860k doen met bijbehorend moederbord en dan een r9 380 of vormt de processor dan een bottleneck?
Alvast bedankt.